علاقه‌مندی بزرگ‌‌ترین تولیدکننده فلکسی بنر جهان به سرمایه‌گذاری در ایران

رایزن بازرگانی ایران در هند اعلام ‌کرد علاقه‌مندی بزرگ‌‌ترین تولیدکننده فلکسی بنر جهان به سرمایه‌گذاری در ایران رایزن بازرگانی ایران در هند گفت: بزرگ‌‌ترین تولیدکننده فلکسی بنر در جهان علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در ایران است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، حسین‌بامیری، رایزن بازرگانی ایران در هند، طی جلسه‌ای با […]

رایزن بازرگانی ایران در هند اعلام ‌کرد

علاقه‌مندی بزرگ‌‌ترین تولیدکننده فلکسی بنر جهان به سرمایه‌گذاری در ایران

رایزن بازرگانی ایران در هند گفت: بزرگ‌‌ترین تولیدکننده فلکسی بنر در جهان علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در ایران است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، حسین‌بامیری، رایزن بازرگانی ایران در هند، طی جلسه‌ای با شرکت (PIONEER)، بزرگ‌‌ترین تولیدکنند بنر در جهان، از علاقه‌مندی این شرکت به سرمایه‌گذاری در ایران خبر داد.

وی افزود: مسؤولین این شرکت با اذعان به پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری در ایران و موقعیت استراتژیک کشورمان در دستیابی به بازار بیش از ۱۵ کشور همسایه و همجوار با جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ میلیون نفر، علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در ایران و ایجاد یک کارخانه تولید انواع فلکسی بنر با توان تولیدی پوشش نیاز داخلی ایران و منطقه و حتی صادرات به کشور هند هستند.

بامیری اظهار‌کرد: قرار است براساس برنامه‌ریزی رایزنی بازرگانی ایران در هند، به زودی مدیران ارشد این شرکت جهت انجام مطالعات اولیه و انتخاب مکان احداث کارخانه به ایران سفر کنند.