تمام قرارداد‌ها تجمیع و در قالب مناقصه واگذار خواهد شد

  معاون وزیر صنعت، معدن ‌و تجارت تأکید‌ کرد: تمام قرارداد‌ها تجمیع و در قالب مناقصه واگذار خواهد شد به گزارش ایسنا، علی یزدانی اظهار کرد: امسال هیچ قراردادی را از طریق استعلام به هیچ شرکتی واگذار نمی‌کنیم و تمام قرارداد‌ها تجمیع و در قالب مناقصه واگذار خواهد شد. به اعتقاد وی، خرد کردن پروژه‌ها […]

 

معاون وزیر صنعت، معدن ‌و تجارت تأکید‌ کرد: تمام قرارداد‌ها تجمیع و در قالب مناقصه واگذار خواهد شد

به گزارش ایسنا، علی یزدانی اظهار کرد: امسال هیچ قراردادی را از طریق استعلام به هیچ شرکتی واگذار نمی‌کنیم و تمام قرارداد‌ها تجمیع و در قالب مناقصه واگذار خواهد شد.

به اعتقاد وی، خرد کردن پروژه‌ها به معنای وارد شدن آسیب به عمران شهرک‌‌ها صنعتی و افزایش قیمت تمام شده و کاهش نظارت بر اجرا است.

رییس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در ادامه تأکید ‌کرد: تکریم سرمایه‌گذار و صنعتگر به معنای پیگیری مشکلات تا رفع کامل آن‌‌ها است نه ارجاع آنان به دستگاه قضایی.

یزدانی با بیان این‌که تکریم صنعتگران حاضر در شهرک‌های صنعتی به معنای گذاشتن یک میز، سماور آب جوش و چای نیست، پیشگیری از کشیده شدن پای آنان به محاکم قضایی و استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای حل مشکلات موجود را راهی برای تکریم سرمایه‌گذاری عرصه صنعت دانست.

وی با بیان این‌که تکریم صنعتگران از مهم‌ترین مأموریت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی است، کشیده شدن پای سرمایه‌گذاران به دستگاه قضایی را حرکت در مسیر خلاف جهت توسعه صنعتی دانست.

 

معاون وزیر صنعت از بازرسی تمام پروژه‌های اجرایی شده در سال ۹۴ در همه شهرک‌های صنعتی کشور به لحاظ کمی و کیفی خبر داد و گفت: این بازرسی نشانگر سالم نبودن اجرای پروژه‌ها نیست بلکه حاکی از اعمال نظارت عالیه مطلوب بر پروژه‌هایی است که ده‌هزار میلیارد ریال از منابع کشور را به خود اختصاص داده است.