تعریف بن‌های نمایشگاه کتاب در کارت هوشمند ملی از سوی بانک‌شهر

تعریف بن‌های نمایشگاه کتاب در کارت هوشمند ملی از سوی بانک‌شهر مدیرعامل بانک شهر در مورد تعریف اعتبار بن‌کارت‌های نمایشگاه کتاب بر روی کارت ملی هوشمند توضیحاتی را ارایه کرد و گفت: با تمهیدات در نظر گرفته شده از سوی مسؤولان سازمان ثبت احوال کشور متقاضیان دریافت بن کارت تنها با یک عملیات ساده، می‌توانند […]

تعریف بن‌های نمایشگاه کتاب در کارت هوشمند ملی از سوی بانک‌شهر

مدیرعامل بانک شهر در مورد تعریف اعتبار بن‌کارت‌های نمایشگاه کتاب بر روی کارت ملی هوشمند توضیحاتی را ارایه کرد و گفت: با تمهیدات در نظر گرفته شده از سوی مسؤولان سازمان ثبت احوال کشور متقاضیان دریافت بن کارت تنها با یک عملیات ساده، می‌توانند بن‌کارت‌های نمایشگاه کتاب را بر روی کارت ملی هوشمند خود تعریف کنند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک شهر، آیین امضای تفاهمنامه فی‌مابین رییس سازمان ثبت احوال کشور و مدیرعامل بانک شهر برای تعریف بن‌های نمایشگاه بین‌المللی کتاب بر روی کارت‌های هوشمند ملی منعقد شد.

در این جلسه که با حضور معاونین سازمان ثبت احوال و بانک شهر برگزار شد، پورزرندی، مدیرعامل بانک شهر که بانک عامل نمایشگاه بین‌المللی کتاب است، گفت: امسال بنا به تدبیر مقام‌معظم‌رهبری سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است و این نامگذاری را به فال نیک می‌گیریم.

پورزرندی اظهارکرد: دو سال است که بانک شهر به عنوان بانک عامل نمایشگاه‌های کتاب در سراسر کشور و نمایشگاه بین‌المللی کتاب در تهران فعال است و اکثر اندیشمندان، اساتید و… از خدمات بانک شهر استفاده می‌کنند.

وی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را یک رخداد بزرگ فرهنگی دانست و گفت: برحسب توافق وزیر ارشاد، بانک شهر به عنوان بانک عامل انتخاب شد و در اوایل هم مسؤولان وزارت ارشاد اطمینان کافی نداشتند که بانک شهر بتواند عاملیت را به خوبی انجام دهد اما با همت همکاران و با اتکا به بانکداری الکترونیک توانستیم بهتر از سنوات گذشته درخواست مراجعین و غرفه‌داران را پاسخ دهیم.

مدیرعامل بانک شهر با بیان این‌که امسال، سومین سالی است که بانک شهر عاملیت نمایشگاه کتاب تهران را برعهده دارد، گفت: واقعیت این است که این مسأله سود و منفعتی ندارد اما از آنجا که رخداد فرهنگی بزرگی است آن را حمایت می‌کنیم.

وی با بیان این‌که در ایام نوروز از مسؤولان ثبت احوال درخواست کردیم تا نسبت به تعریف بن‌های نمایشگاه کتاب بر روی کارت ملی هوشمند اقدام کنند، گفت: کمال تقدیر و تشکر را از مسؤولان ثبت احوال دارم که در کم‌ترین زمان ممکن این اقدام را فراهم کرده‌اند و دیگر لازم نیست که افراد برای گرفتن بن کارت نمایشگاه کتاب در صف بایستند. چرا که تنها با یک عملیات ساده، بن بر روی کارت ملی هوشمند آنها تعریف می‌شود.

پورزرندی در ادامه با بیان این‌که بن کمکی که وزارت ارشاد برای افراد در نظر گرفته از طریق بانک شهر، در کارت ملی هوشمند واریز می‌شود، ادامه‌داد: سال گذشته توانستیم رضایت ۹۸ درصدی را در پوشش نمایشگاه کتاب داشته باشیم که امیدوارم امسال این رضایتمندی به صددرصد برسد، هر چند که در دو سال اخیر نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب که زیرساخت‌های بهتری داشت برگزار می‌شد اما به دلیل عدم آمادگی شهرداری، نمایشگاه کتاب به مصلی آمد، هرچند که زیرساخت‌ها در مصلی ضعیف است اما تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا بتوانیم رضایتمندی مراجعین در این رخداد بزرگ را جلب کنیم.

پورزرندی در ادامه پیشنهاد کرد که باجه سیار صدور کارت ملی هوشمند در نمایشگاه کتاب مستقر شود و گفت: یکی از سایت‌ها از ۱۰۰ هزار نفر نظرسنجی انجام داده بود که بانک شهر در رتبه اول محبوبیت قرار داشت اما رتبه دوم را در میان شاخص سیستم‌های بانکی اخذ کردیم و دقت داشته باشید که امسال در شب عید بدون عیب و نقص کار را پیش بردیم و حتی در روز تولد امام‌علی‌(ع) به افرادی که برای دریافت کارت هدیه به شهرنت‌‌ها مراجعه می‌کردند شاخه گلی به پاس تشکر ارایه کردیم.