تفاهم‌نامه همکاری میان مؤسسه اعتباری کوثر و فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای

تفاهم‌نامه همکاری میان مؤسسه اعتباری کوثر و فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای با حضور دکتر عیسی رضایی مدیرعامل مؤسسه اعتباری کوثر و مجتبی جوهری رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای تفاهم‌نامه همکاری ۳ساله طرح کوثر کارت هواداری به امضاء رسید. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی مؤسسه اعتباری کوثر، عیسی‌رضایی در این دیدار ورزش پهلوانی […]

تفاهمنامه همکاری میان مؤسسه اعتباری کوثر و فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای

با حضور دکتر عیسی رضایی مدیرعامل مؤسسه اعتباری کوثر و مجتبی جوهری رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای تفاهم‌نامه همکاری ۳ساله طرح کوثر کارت هواداری به امضاء رسید.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی مؤسسه اعتباری کوثر، عیسی‌رضایی در این دیدار ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای را ورزش ملی و مذهبی خواند که با روح مردم و جوانان جامعه اسلامی عجین شده است و علاقه‌مندان بی‌شماری در کشور دارد.

مدیرعامل مؤسسه اعتباری کوثر گفت: در طرح هواداری هیچ هزینه‌ای به فدراسیون و هواداران تحمیل نخواهد شد و با حمایت فدراسیون و مردم، همه از طرح هواداری منتفع خواهند شد.

رضایی با اشاره به فعالیت زورخانه‌ها در سراسر کشور افزود: توسعه این رشته ورزشی میان اقشار مختلف جامعه که در کنار تربیت جسم به تربیت روح با استفاده از آموزه‌های اسلامی و انسانی اهمیتی دوچندان می‌دهد، ضروری است و توسعه این ورزش ملی و مذهبی در ایجاد شورونشاط اجتماعی تأثیر‌گذار است.

نایب‌رییس هیأت‌مدیره مؤسسه اعتباری کوثر بیان داشت: کوثر کارت هواداری صرفاً در ورزش خلاصه نمی‌شود بلکه این طرح قابلیت اجرایی شدن در تمامی صنوف را دارد.