مدیرعامل سازمان تاکسیرانی مطرح کرد بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی در گرو برگزاری مناقصه انتخاب شرکت بیمهگر گروه خودرو، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران از بیمه تکمیلی ۸۰ هزار راننده تاکسی خبر داد و گفت: بیمه تکمیلی برای رانندگان تاکسی دارای کارنامه هوشمند فعال است. به گزارش مناقصهمزایده علیرضا قنادان با حضور در […]
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی مطرح کرد
بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی در گرو برگزاری مناقصه انتخاب شرکت بیمهگر
گروه خودرو، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران از بیمه تکمیلی ۸۰ هزار راننده تاکسی خبر داد و گفت: بیمه تکمیلی برای رانندگان تاکسی دارای کارنامه هوشمند فعال است.
به گزارش مناقصهمزایده علیرضا قنادان با حضور در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم تقدیر از رانندگان برتر شرکت پانیذ تصریح کرد: یکی از موضوعاتی جدی که جزو مطالبات تاکسیرانان بود، مسأله بیمه درمانی آنها بود که رانندگان تاکسی زیر نظر بیمه تأمیناجتماعی هستند، اما به دلیل برخی مشکلات رانندگان جدید نمیتوانستند بیمه تأمیناجتماعی را دریافت کنند.
وی با بیان اینکه به سهم خود در تاکسیرانی برای کم کردن بار همه رانندگان تاکسی شهر تهران در صدد آن هستیم که بیمه تکمیلی برای رانندگان تاکسی دارای کارنامه هوشمند فعال ایجاد کنیم، گفت: به زودی سامانه ثبتنام بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی بر روی سایت شهرداری فعال خواهد شد و رانندگان متقاضی میتوانند نسبت به ثبتنام اقدام کنند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با بیان اینکه این بیمه تکمیلی برای رانندگان تاکسی صددرصد رایگان است و خدمات درمانی کلینیکی و پاراکلینیکی در قالب بیمه تکمیلی ارایه میشود، گفت: این مسأله و عیدی در حد توان سازمان تاکسیرانی بود، اما جا دارد، دولت هم دست بهکار شود و به تاکسیرانان کمک بیشتری کند.
وی با بیان اینکه به ازای هر تاکسیران ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان هزینه درمانی از سوی شهرداری تقبل میکند، گفت: ۸۰ هزار راننده تاکسی داریم که پیشبینی میشود ۶۰ هزار نفر از آنها در این سامانه برای دریافت خدمات بیمه تکمیلی ثبتنام کنند.
قنادان، در ادامه با اشاره به این که این بیمه برای تاکسیرانان رایگان است، اما در نظر داریم که برای خانواده آنها تا ۷۰ درصد تخفیف بگیریم، خاطرنشان کرد: رانندگان تاکسی که والدینشان تحت پوشش آنها قرار دارند نیز، میتوانند نسبت به بیمه تکمیلی خانوادههایشان اقدام کنند
وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح بزرگ با چند شرکت بیمهگر رایزنی صورت گرفته شده است، بیان کرد: با این حال از آن جایی که یک پروژه بزرگ است باید شرکت بیمهگر از طریق مناقصه انتخاب شود، اما تخصیص منابع از سوی شهرداری انجام شده است و تنها در حال یافتن شرکت بیمهگر هستیم.
قنادان، افزود خانواده تاکسیرانان افتخار دارد که در قالب شرکت پانیذ خدمترسانی به شهروندان را در قالب سرویس مدارس انجام میدهد که خوشبختانه هر ساله این نقش پررنگتر و بهتر انجام خواهد شد.
فعالیت بدون ضابطه ۵۰۰۰ خودرو به عنوان سرویس مدرسه در تهران
وی با بیان اینکه در سالجاری تحصیلی سازماندهی ۱۶ هزار سرویس مدرسه برعهده سازمان تاکسیرانی است گفت: ۶۰۰۰تاکسی در قالب سرویس مدرسه فعالیت میکنند و مابقی سرویسهای مدارس نیز تحت نظارت سازمان تاکسیرانی هستند که دستورالعمل جذب و نظارت آنها توسط سازمان تاکسیرانی تدوین شده است.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با بیان اینکه متأسفانه با وجود نظارت بالا، هنوز شاهد هستیم که براساس اخبار غیررسمی حدود ۵۰۰۰ خودرو بدون رعایت ضابطه در امر سرویس مدرسه فعال هستند، گفت: باید به سمت کنترل بیشتر پیش برویم تا بتوانیم خدمات بهتر مدرسه را از سوی شرکت پانیذ ارایه دهیم.
توقف نوسازی تاکسیهای فرسوده از سوی شرکت خودروساز داخلی
قنادان، نوسازی تاکسیها در تهران را مسألهای پیچیده خواند و گفت: در سال حمایت از کالای ایرانی که در پی جایگزینی تاکسیهای فرسوده با خودروهای جدید تولید داخل هستیم خودروسازان عرضه خودرو به تاکسیرانی را متوقف کردهاند.
وی افزود: متأسفانه به دلایل مختلف فرایند نوسازی ناوگان تاکسی در تهران و سراسر کشور با چالش مواجه شده است.
قنادان گفت: یکی از خودروسازهای کشور به دلیل برخی از مشکلات مالی با سایر سازمانها، از ارایه پیش فاکتور خودداری میکند و عملاً با توقف نوسازی ناوگان در شهر تهران مواجه هستیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران افزود: هم اکنون ۱۰هزار تاکسی فرسوده در صف انتظار برای نوسازی در تهران وجود دارد که به هیچوجه تعمیرات آنها امکانپذیر نیست و به علت متوقف شدن طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی هزینههای ناشی از آن را تاکسیرانان و شهروندان پرداخت میکنند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.