پیوند تجاری با شرکت‌های معتبر داخلی در دستور کار بانک ملت

پیوند تجاری با شرکت‌های معتبر داخلی در دستور کار بانک ملت مدیرعامل بانک ملت گفت: پیوند تجاری با برند‌‌ها و شرکت‌های معتبر داخلی باید در دستور کار باشگاه قرار گیرد تا بتوانیم در راه تحقق شعار امسال در باشگاه مشتریان گام‌ برداریم. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ملت، محمدبیگدلی در هفتمین سالگرد […]

پیوند تجاری با شرکت‌های معتبر داخلی در دستور کار بانک ملت

مدیرعامل بانک ملت گفت: پیوند تجاری با برند‌‌ها و شرکت‌های معتبر داخلی باید در دستور کار باشگاه قرار گیرد تا بتوانیم در راه تحقق شعار امسال در باشگاه مشتریان گام‌ برداریم.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ملت، محمدبیگدلی در هفتمین سالگرد تولد باشگاه مشتریان بانک ملت با اشاره به عملکرد بانک در حوزه مسؤولیت‌های اجتماعی اظهارداشت: بانک ملت تنها به عنوان سازمانی اقتصادی مطرح نبوده و به مسؤولیت‌های اجتماعی نیز اهمیت می‌دهد.

وی افزود: اقداماتی نظیر رونمایی از طرح ۷‌واره، آزادسازی بیش از ۱۶ هزار زندانی غیرعمد، خریداری و ارسال بیش از ۱۰۰ هزار جفت کفش برای محرومان، خروج ۱۰۰ هزار نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد با تسهیلات قرض‌الحسنه بانک ملت و تبدیل شدن آنها به‌کارآفرین، احداث ۶۲ مدرسه در مناطق محروم و احداث ۱۴ واحد خانه بهداشت در مناطق محروم اقداماتی بوده که بانک ملت با حمایت مشتریان و سهامداران خود در راستای هدف مسؤولیت‌های اجتماعی انجام داده است.

مدیرعامل بانک ملت با اشاره به فعالیت‌های باشگاه مشتریان نیز گفت: باشگاه از بهمن ماه سال ۸۹ بعد از خصوصی‌سازی بانک ملت فعالیت‌های خود را آغاز کرده و اکنون با دومیلیون و ۴۰۰ هزار عضو، بزرگ‌‌ترین باشگاه مشتریان در شبکه بانکی کشور است.

بیگدلی با بیان این‌که هدف اصلی ما در باشگاه خلق ارزش افزوده برای مشتریان است، گفت: در این مسیر علاوه بر شناسایی نیاز‌‌ها و ارج نهادن مشتریان جوایزی نیز به آنها اعطا می‌شود و توسعه روابط با شرکای تجاری، یک رابطه برد برد را ایجاد می‌کند که مشتریان، شرکا، بانک و باشگاه از آن منتفع می‌شوند.