۲۴۰۶ مناقصه – دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان- احداث پروژه بنیاد علم و دانش

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای نوبت دوم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان در نظر دارد جهت احداث پروژه بنیاد علم و دانش و پژوهشکده سرطان پرفسور سمیعی در مجتمع دانشگاهی علوم پزشکی گیلان واقع در لاکان رشت، از طریق مناقصه عمومی یک مرحله‌ای نسبت به انتخاب پیمانکار به شرح ذیل اقدام نماید. ۱-موضوع […]

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

نوبت دوم

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان در نظر دارد جهت احداث پروژه بنیاد علم و دانش و پژوهشکده سرطان پرفسور سمیعی در مجتمع دانشگاهی علوم پزشکی گیلان واقع در لاکان رشت، از طریق مناقصه عمومی یک مرحله‌ای نسبت به انتخاب پیمانکار به شرح ذیل اقدام نماید.

۱-موضوع مناقصه:‌ انجام عملیات خاکی، اجرای شمع بتنی و احداث پی و اسکلت فلزی و بتنی سازه بنیاد علم و دانش و پژوهشکده جامع سرطان پرفسور سمیعی.

۲-شرح مختصری از مشخصات و مقادیر:

۲-۱- اجرای عملیاتی ساختمانی (ابنیه) شامل: خاکبرداری، پی سازی و اجرای اسکلت فلزی و … طبق نقشه‌ها و مشخصات فنی عمومی و اختصاصی به مبلغ ۲۸۶٫۹۳۶٫۰۵۱٫۷۸۴ ریال طبق متره پیوست اسناد پیمان.

۲-۲- اجرای عملیات راه، راه آهن و باند فرودگاه شامل: حفاری ماشینی محل اجرای شمع واجرای شمع بتنی و … طبق نقشه‌ها و مشخصات فنی عمومی و اختصاصی به مبلغ ۱۱٫۶۴۶٫۷۳۲٫۲۲۱ ریال طبق متره پیوست اسناد پیمان.

۲-۳- تجهیزات و برچیدن کارگاه براساس پیوست شماره سه به مبلغ ۵٫۹۷۱٫۶۵۵٫۶۸۰ ریال

۳-مبلغ برآورد کار:

۳-۱-مبلغ برآورد کل انجام عملیات خاکی، اجرای شمع بتنی و احداث پی و اسکلت فلزی و بتنی سازه بنیاد علم و دانش و پژوهشکده جامع سرطان پرفسور سمیعی، براساس قیمت‌های واحد فهرست بهای عملیات ابنیه، راه، راه آهن و باند فرودگاه سال ۱۳۹۷ سازمان برنامه و بودجه کل کشور و طبق متره پیوست اسناد پیمان، برابر است با ۳۰۴٫۵۵۴٫۴۳۹٫۶۸۵ ریال.

۳-۲- اعتبارات پروژه براساس نامه شماره ۲۴۸۹/۱۲۳/۳/پ مورخه ۲۸/۱/۱۳۹۷ از طریق اسناد خزانه اسلامی تامین می‌گردد.

۴-محل اجرای کار و مدت پروژه:‌ استان گیلان- شهر رشت (لاکان، آزاد راه سراوان- فومن  مجتمع دانشگاهی علوم پزشکی گیلان) و مدت پروژه ۲۴ ماه می‌باشد.

۵-پیشنهاد قیمت پیمانکاران، بایستی براساس قیمت‌های واحد فهرست بهای سال ۱۳۹۷ ارائه گردد.

۶- کارفرما و دستگاه مناقصه‌گزار:‌ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی استان گیلان.

۷- تاریخ جلسه توجیهی و بازدید از پروژه:‌ در تاریخ ۲۴/۰۲/۹۷ در دفتر مدیریت منابع فیزیکی و طرحهای عمرانی دانشگاه به آدرس: رشت، فلکه توشیبا، چهار راه حشمت، ابتدای کوی بیانی. ساختمان (مدیریت منابع فیزیکی و طرحهای عمرانی دانشگاه) ساعت حضور ۱۰ صبح الی ۱۲ همان روز می‌باشد. شماره تماس ۳۳۶۲۰۶۰۰-۰۱۳

۸- رتبه شرکت کنندگان در مناقصه:‌ شرکت کنندگان می‌بایست دارای حداقل رتبه ۳ ابنیه باشند به شرط اینکه (حداقل اعتبار شش ماه در زمان برگزاری مناقصه) داشته باشند.

۸-۱-پیمانکار می‌بایست با ارایه مستندات مصدق یک پیمان احداث ساختمان با متراژه ۱۰ هزار مترمربع و یا یک پیمان با مبلغ حداقل ۱۰۰ میلیارد ریال، شامل موافقت‌نامه و تحویل موقت و رضایت‌نامه از کارفرمای دولتی یا عمومی غیردولتی برای پیمان تعرفه شده فوق یا (در صورت عدم اتمام، ارایه مستندات پیشرفت فیزیکی حداقل ۵۰ درصد) الزامی می‌باشد. مرجع تشخیص مصادیق بند، مدیریت منابع فیزیکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بوده، مناقصه‌گر با قبول این حق، اسقاط اعتراض می‌نماید.

۹- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه:‌ معادل ۹۲۰٫۱۶۴٫۰۰۰ ریال است که باید مطابق آیین‌نامه مالی و معاملات دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی مصوب (اسفند سال ۹۳) همراه با اسناد مناقصه در پاکت الف به دستگاه مناقصه‌گزار تسلیم نماید. مدت اعتبار تضمین‌های فوق باید حداقل سه ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهادها بوده و برای سه ماه دیگر نیز قابل تمدید باشد و علاوه بر آن ضمانت نامه‌های بانکی باید طبق فرمهای مورد قبول تنظیم شود.

۱۰-فروش اسناد مناقصه حضوری بوده و پیمانکاران می‌باید جهت دریافت اسناد(بصورت فایل pdf) بهمراه یک فقره cd یا فلاش از روز دوشنبه ۱۰/۰۲/۱۳۹۷ لغایت پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۲۴/۰۲/۱۳۹۷ به مدت ۱۰روزکاری پس از واریز مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به شماره حساب ۲۱۷۸۳۸۴۴۴۰۰۰۶ بانک ملی درآمد دانشگاه علوم پزشکی گیلان و با ارایه اصل فیش و درخواست کتبی به آدرس:‌ رشت، میدان فرهنگ، خیابان پرستار ساختمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان. طبقه همکف اتاق ۱۱۹ (دبیرخانه کمیسیون مناقصه و مزایده دانشگاه) امور قراردادها مراجعه نمایند. مناقصه‌گران، هنگام دریافت فایل pdf مکلف به مهر و امضای چک لیست تایید محتوای فایل می‌باشد. تایید چک لیست به منزله رسید دریافت اسناد می‌باشد.

۱۱- انصراف از مناقصه:‌ چنانچه پس از خرید اسناد مناقصه مایل به مشارکت در آن نبستید. مراتب را تا آخر وقت اداری مورخ ۰۷/۰۳/۹۷ به صورت مکتوب، حضوری یا به شماره فکس ۳۳۳۲۹۸۲۳ دستگاه مناقصه‌گزار اطلاع دهید.

۱۲- نشانی و مهلت تسلیم پیشنهادات:‌ مهلت تسلیم پیشنهادات از روز سه‌شنبه مورخ ۲۵/۰۲/۹۷ تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۰۷/۰۳/۹۷ در مکان خرید اسناد (امور قراردادهای دانشگاه اتاق ۱۱۹) می‌باشد. زمان بازگشایی پیشنهادات واصله در ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه مورخ ۰۸/۰۳/۹۷ در سالن اجلاس معاونت توسعه دانشگاه می‌باشد. حضور یک نفر نماینده از طرف هر یک از مناقصه‌گران با معرفی‌نامه کتبی در جلسه گشایش پیشنهاد قیمت بلامانع می‌باشد.

۱۳-عودت اسناد: ‌اسناد و مدارک مناقصه فقط به نماینده آن شرکت با ارائه معرفی‌نامه معتبر با مهر و امضای مجاز تحویل خواهد شد.

۱۴-نحوه ارائه قیمت: پیشنهاد قیمت براساس فهرست بهاء پایه سال ۱۳۹۷ سازمان برنامه و بودجه کل کشور خواهد بود.

(تعدیل براساس بخشنامه ۱۷۳۰۷۳/۱۰۱ مورخ ۱۵/۰۹/۸۲).

هزینه نشر آگهی بر عهده برنده مناقصه می‌باشد.