تأکید مقام‌معظم‌رهبری بر رفع مشکلات اصناف

تأکید مقام‌معظم‌رهبری بر رفع مشکلات اصناف رییس اتاق اصناف ایران از بذل توجه ویژه مقام‌معظم‌رهبری برای رفع مشکلات اصناف در سال۹۷ خبر داد و وزرای دولت از سوی مقام‌معظم‌رهبری موظف به تسهیل در رفع این مشکلات شدند. علی فاضلی، در گفت‌وگو با‌ اتاق اصناف تهران گفت: اصناف همیشه مورد توجه ویژه مقام‌معظم‌رهبری بودند به همین […]

تأکید مقام‌معظم‌رهبری بر رفع مشکلات اصناف

رییس اتاق اصناف ایران از بذل توجه ویژه مقام‌معظم‌رهبری برای رفع مشکلات اصناف در سال۹۷ خبر داد و وزرای دولت از سوی مقام‌معظم‌رهبری موظف به تسهیل در رفع این مشکلات شدند.

علی فاضلی، در گفت‌وگو با‌ اتاق اصناف تهران گفت: اصناف همیشه مورد توجه ویژه مقام‌معظم‌رهبری بودند به همین دلیل پس از این‌که گزارشی از مشکلات سنگین اصناف را به محضر مقام‌معظم‌رهبری رساندیم‌. مقام‌معظم‌رهبری پس از جلسه‌ای با وزیران مربوطه دستور رفع مشکلات اصناف صادر فرمودند. به همین دلیل با هماهنگی‌هایی که وزیر اقتصاد و دارایی داشت نشستی با حضور نماینده محترم مجلس شورای‌اسلامی‌، وزیر اقتصاد‌، رییس اتاق‌اصناف‌ایران و رییس سازمان امور مالیاتی کشور برگزار شد.

وی اضافه‌کرد: در این نشست مقرر شد تا برای تعیین وضعیت مالیاتی گروه چهار‌گانه اصناف کارگروه مشترک کارشناسی ۸نفره‌ای تشکیل شود تا نظرات خودشان را اعلام کنند سپس با نظر رییس اتاق اصناف و وزیر اقتصاد و نماینده محترم مجلس شورای‌اسلامی تصمیم‌گیری شود.