چشمانداز بانکداری دیجیتال در بانک ایرانزمین مدیرعامل بانک ایرانزمین، در گردهمایی رؤسای شعب استانهای خراسانرضوی و شمالی با اشاره به چشمانداز بانکداری دیجیتال در این بانک افزود: در عصرحاضر تجربه مشتری به عنوان وجه تمایز شرکتها مطرح است، و هدف از بانکداری دیجیتال ارایه خدمات و ایجاد یک تجربه برجسته و قابلاتکا برای مشتریان است. […]
چشمانداز بانکداری دیجیتال در بانک ایرانزمین
مدیرعامل بانک ایرانزمین، در گردهمایی رؤسای شعب استانهای خراسانرضوی و شمالی با اشاره به چشمانداز بانکداری دیجیتال در این بانک افزود: در عصرحاضر تجربه مشتری به عنوان وجه تمایز شرکتها مطرح است، و هدف از بانکداری دیجیتال ارایه خدمات و ایجاد یک تجربه برجسته و قابلاتکا برای مشتریان است. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک ایرانزمین، عبدالمجیدپورسعید، مدیرعامل بانک ایرانزمین، در بخشی از سخنان خود با اشاره به نقش بانکها در حمایت از تولید داخلی گفت: بانکها به عنوان بزرگترین بخش تأمینکننده مالی کشور برای اینکه بتوانند وظیفه خود را در برابر تولیدکنندگان و دیگر بخشهای اقتصادی ایفا کنند نیاز به حمایت از جانب بانکمرکزی و سیاستگذاریهای با ثبات دارند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.