پرداخت حقوق به کشاورزان برای حفاظت از محیط‌‌زیست

پرداخت حقوق به کشاورزان برای حفاظت از محیط‌‌زیست یک نظرسنجی جدید در بریتانیا نشان از این دارد که از هر ۱۰ نفر، ۹ نفر با پرداخت حقوق به کشاورزان برای حفاظت از محیط‌زیست و طبیعت موافق هستند. به گزارش سیناپرس به نقل ازitv، امروزه زندگی ما با گذشته تفاوت بسیاری کرده است و تنها کافی […]

پرداخت حقوق به کشاورزان برای حفاظت از محیط‌‌زیست

یک نظرسنجی جدید در بریتانیا نشان از این دارد که از هر ۱۰ نفر، ۹ نفر با پرداخت حقوق به کشاورزان برای حفاظت از محیط‌زیست و طبیعت موافق هستند.

به گزارش سیناپرس به نقل ازitv، امروزه زندگی ما با گذشته تفاوت بسیاری کرده است و تنها کافی است تا میزان حیواناتی که در بچگی در اطرافمان می‌دیدیم را با شرایط فعلی مقایسه کنیم. موجوداتی مانند پروانه‌ها به‌ شدت در محیط‌های شهری کم‌تر شده‌اند و این امر تنها یک جنبه کوچک از فقر زیست‌محیطی زندگی شهری است.

در یک نظرسنجی که به‌تازگی در بریتانیا انجام‌ شده است، ۸۵ درصد شرکت‌کنندگان اعلام کرده‌اند که در مقایسه با دوران کودکی خود تعداد بسیار کم‌تری از خارپشت‌ها، سنجاب‌‌ها و پروانه‌ها را مشاهده می‌کنند. این موضوع به این معنی است که طبیعت در حال نابودی و پس کشیدن خودش از محیط زندگی انسانی است.

حال راه‌حل این موضوع چه خواهد بود؟ این نظرسنجی که شامل شرکت بیش از دوهزار فرد بالغ در بریتانیا بوده است، نشان از علاقه شدید انسان‌ها به بهره‌گیری از طبیعت دارد. تقریباً ۷۴ درصد شرکت‌کنندگان اعلام کرده‌اند که قصد دارند تا تعطیلات خود را در محلی که دارای طبیعتی جذاب است، سپری کنند.

از سوی دیگر طرح پیشنهادی وزیر کشاورزی انگلستان که پس از برگزیت ارایه شده است نیز در این نظرسنجی به بوته اقبال عمومی گذاشته شده است. این طرح شامل پرداخت حقوق به کشاورزان در راستای حفاظت از محیط‌زیست است و در نظرسنجی یاد شده، نزدیک به ۹۰ درصد از شرکت‌کنندگان موافقت خود با این طرح را اعلام کرده‌اند.