مدیرعامل پست خبر داد:آدرس اماکن کشور تا پایان شهریور به‌روز می‌شود

  حسین مهری با بیان این‌که اجرای پروژه ملی GNAF بسترساز تحقق دولت الکترونیک است، گفت: امیدوارم این پروژه تا پایان شهریور سال جاری در سراسر کشور به پایان برسد. به گزارش تسنیم، مدیرعامل شرکت پست در جلسه شورای فن‌آوری اطلاعات و کدگذاری شرکت پست با بیان این‌که برای انجام هر چه بهتر و با […]

 

حسین مهری با بیان این‌که اجرای پروژه ملی GNAF بسترساز تحقق دولت الکترونیک است، گفت: امیدوارم این پروژه تا پایان شهریور سال جاری در سراسر کشور به پایان برسد.

به گزارش تسنیم، مدیرعامل شرکت پست در جلسه شورای فن‌آوری اطلاعات و کدگذاری شرکت پست با بیان این‌که برای انجام هر چه بهتر و با کیفیت‌تر این پروژه عظیم ملی لازم است تمامی موارد و جزییات با دقت و جدیت هرچه بیش‌تر پیگیری شود، اظهار کرد: بهنگام‌سازی آدرس‌های اماکن کشور از سوی شرکت پست با جدیت دنبال شده و با عزمی که در مجموعه مدیران و همکاران سراغ دارم، امیدوارم این پروژه تا پایان شهریور سال جاری در سراسر کشور به پایان برسد.

علی اصغر قائمی -رییس شورای فن‌آوری اطلاعات شهرداری تهران- نیز در این جلسه پیشنهاد داد تا پروژه ملی GNAF در استان تهران با همکاری شهرداری و پست استان در اسرع وقت پیگیری و عملیاتی شود.

 

ادبی‌فرد -مدیرکل مرکز فن‌آوری اطلاعات پست- برنامه‌های سال جاری این مرکز را تشریح و در ادامه گزارشی درباره طرح توسعه دیتاسنتر شرکت پست ارایه کرد.