مدیرکل دفتر توسعه سامانه‌های مالیات ارزش افزوده تغییر کرد

با حکم رییس کل سازمان مالیاتی مدیرکل دفتر توسعه سامانه‌های مالیات ارزش افزوده تغییر کرد با حکم رییس کل سازمان امور مالیاتی، مدیرکل دفتر توسعه سامانه‌های مالیات ارزش افزوده و دفتر اطلاعات مالیاتی منصوب شدند. به گزارش فارس، با حکم سیدکامل‌تقوی‌نژاد، رییس‌ کل سازمان امور مالیاتی، علیرضا‌مرادی‌دهفولی، مدیرکل دفتر توسعه سامانه‌های مالیات بر ارزش افزوده […]

با حکم رییس کل سازمان مالیاتی

مدیرکل دفتر توسعه سامانه‌های مالیات ارزش افزوده تغییر کرد

با حکم رییس کل سازمان امور مالیاتی، مدیرکل دفتر توسعه سامانه‌های مالیات ارزش افزوده و دفتر اطلاعات مالیاتی منصوب شدند.

به گزارش فارس، با حکم سیدکامل‌تقوی‌نژاد، رییس‌ کل سازمان امور مالیاتی، علیرضا‌مرادی‌دهفولی، مدیرکل دفتر توسعه سامانه‌های مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی جای خود را به علی‌رستم‌پور داد.

رستم‌پور پیشتر مدیر دفتر اطلاعات مالیاتی معاونت مالیات‌های مستقیم سازمان امور مالیاتی بود که اکنون در یک پست تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت شده است.

همچنین محمد‌جهانی‌کیا به عنوان مدیرکل دفتر اطلاعات مالیاتی به جای رستم معرفی شده است.

به گزارش فارس، فروردین ماه سال ۹۷ نیز با حکم سیدکامل‌تقوی‌نژاد، رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور، سید‌محمدرضااحمدی‌جای هادی‌خانی را به عنوان سرپرست مرکز فناروی اطلاعات و ارتباطات و سرپرست طرح جامع مالیاتی گرفت.

هادی‌خانی پیشتر مسؤول نظارت و گزارش‌دهی سازمان بازرسی کل کشور بود که به عنوان مدیرکل امور فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان مالیاتی مشغول فعالیت بود و کم‌تر از یک سال در پست مدیر مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و طرح جامع مالیاتی خدمت کرد.

تغییر و جابه‌جایی در پست‌های مربوط به بخش سامانه‌ها و ارتباطات و فناوری سازمان امور مالیاتی نشان از تغییر رویکرد مسؤولان این سازمان نسبت به این بخش دارد و معلوم نیست، چه اهدافی دنبال می‌شود که افراد غیرتخصصی در پست‌های تخصصی جایگزین شده‌اند.

سیدمحمدرضا‌احمدی و نیز رستم‌پور که در دو بخش یاد شده مشغول فعالیت شده‌اند، تخصصی در رابطه با علوم نرم‌افزاری و فناوری اطلاعات و ارتباطات ندارند.

همچنین برخی اخبار تأیید نشده از تحولات دیگر در برخی معاونت‌های این سازمان به گوش می‌رسد.