رایزن بازرگانی ایران در عراق تأکید کرد سرمایهگذاری بهترین شیوه برای حضور پایدار در بازار عراق است رایزن بازرگانی ایران در عراق گفت: تمرکز به امر سرمایهگذاری برای تولید محصولات مورد نیاز بازار عراق موجب پایداری و مدیریت برند کالاهای ایرانی خواهد بود. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی سازمان توسعه تجارت ایران، ناصر […]
رایزن بازرگانی ایران در عراق تأکید کرد
سرمایهگذاری بهترین شیوه برای حضور پایدار در بازار عراق است
رایزن بازرگانی ایران در عراق گفت: تمرکز به امر سرمایهگذاری برای تولید محصولات مورد نیاز بازار عراق موجب پایداری و مدیریت برند کالاهای ایرانی خواهد بود.
به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی سازمان توسعه تجارت ایران، ناصر بهزاد با اشاره به رویکرد جدی دولت عراق برای بهسازی و بازسازی طرحهای زیربنایی و توسعه خدمات فنی و مهندسی اظهارکرد: موقعیت استراتژیک عراق به عنوان دروازه منطقه امکان ثابت کردن موقعیت توزیع کالا با کمترین هزینه در زنجیره تجارت را برای واحدهای سرمایهگذاری ایجاد میکند.
وی با اشاره به فرصتهای سرمایهگذاری متعدد در عراق افزود: فرصتهای سرمایهگذاری با اولویت ساخت و ساز، کشاورزی، توریسم، مسکن، ارتباطات و در عراق وجود دارد و بازار ۳۸ میلیون نفری عراق همچنان فرصت بینظیری برای تولید و فروش کالاست.
بهزاد افزود: تغییر لایههای تقاضا در مردم عراق و افزایش طبقه متوسط، نیاز به خدمات و تولیدات جدید را میافزاید که با بهبود وضعیت امنیتی و استقرار ثبات در عراق این دوره توسعه آغاز خواهد شد.
رایزن بازرگانی ایران در عراق گفت: از ۱۰ میلیون نفر جمعیت جوان عراق، ۳۵درصد دارندگان مدارک دانشگاهی و فنی هستند و اقدامات مشترک برای انجام همکاریهای حرفهای جهت رونق تولید موجب ایجاد مزیت در تولید و عرضه محصول میشود.
وی عنوانکرد: دستمزد نیروی مهندسی و نیروی کار در عراق بهطور میانگین ۸۰درصد از سایر کشورهای عربی و اروپایی ارزانتر است و این در حالی است که اعمال امتیازات معافیت از مالیات و عوارض از جذابیتهای سرمایهگذاری در این کشور است.
رایزن بازرگانی ایران در عراق، ایجاد شرکتهای محلی در عراق را گزینه خوبی در تسهیل روند و انتقال اصول قانونی و ایجاد روابط مؤثر بانکی دانست که با حضور مستقیم واحدهای توانمند تولیدی قابل تحقق است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.