با حکم رهبر معظم انقلاب، علی‌ عسگری رییس سازمان صدا و سیما شد

     با پذیرش استعفای سرافراز، رهبر معظم انقلاب علی‌ عسگری را به ریاست سازمان صداوسیما منصوب کردند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است: بسم‌ا… الرحمن الرحیم- جناب آقای دکتر عبدالعلی علی‌عسگری دام توفیقه‌ـ نظر به استعفای جناب آقای محمد […]

     با پذیرش استعفای سرافراز، رهبر معظم انقلاب علی‌ عسگری را به ریاست سازمان صداوسیما منصوب کردند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم‌ا… الرحمن الرحیم- جناب آقای دکتر عبدالعلی علی‌عسگری دام توفیقهـ نظر به استعفای جناب آقای محمد سرافراز و با تشکر از تلاش‌های انقلابی و ارزشیِ دلسوزانه‌ ایشان که هرگز نباید فراموش شود، جنابعالی را که برخوردار از پیشینه انقلابی و تجربیات مدیریتی در رسانه ملی، هستید، به ریاست سازمان صداوسیما منصوب می‌کنم. آن‌چه باید توصیه شود، در حکم اینجانب به جناب آقای سرافراز به تفصیل آمده است. لذا مؤکداً سفارش می‌کنم به برنامه‌ریزی، رعایت راهبردهای کلان، جذب و حفظ و تربیت نیروهای انقلابی و کارآمد و حضور مؤثر در فضای مجازی اهتمام بورزید و به خدای متعال توکل و اعتماد کنید. توفیقات شما را از درگاه ربوبی مسألت می‌کنم.

سید علی خامنه‌ای- ۲۲ اردیبهشت ۹۵