توسعه بانکداری الکترونیک از سوی بانک‌شهر در ۳ سال‌گذشته

توسعه بانکداری الکترونیک از سوی بانک‌شهر در ۳ سال‌گذشته مدیرعامل بانک‌شهر با اشاره به پیشرفت‌های این بانک در شبکه بانکی کشور به ویژه در حوزه توسعه بانکداری الکترونیک، گفت: منابع این بانک در سال۹۳ تنها ۱۱۰هزار میلیارد ریال بوده که خوشبختانه طی ۳سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی […]

توسعه بانکداری الکترونیک از سوی بانک‌شهر در ۳ سال‌گذشته

مدیرعامل بانک‌شهر با اشاره به پیشرفت‌های این بانک در شبکه بانکی کشور به ویژه در حوزه توسعه بانکداری الکترونیک، گفت: منابع این بانک در سال۹۳ تنها ۱۱۰هزار میلیارد ریال بوده که خوشبختانه طی ۳سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌شهر، حسین محمدپورزرندی با بیان این‌که هم‌اکنون منابع بانک‌شهر به بیش از ۵۶۰ هزار میلیاردریال رسیده است، گفت: افزایش منابع بانک‌شهر در ۳سال گذشته روند بسیار خوبی را داشته و این موفقیت نشان از اعتماد عمومی به این بانک و ارایه خدمات متمایز به مشتریان شبکه بانکی است.

وی افزود: درآغاز شروع به فعالیت بانک‌شهر در سال ۱۳۸۸، سهم منابع شهرداری‌ها ۹۰درصد و منابع مردمی ۱۰درصد بود اما در حال‌حاضر سهم منابع شهرداری‌ها کم‌تر از ۵ درصد و منابع مردمی به ۹۶درصد رسیده است.

مدیرعامل بانک‌شهر با تأکید بر این‌که در حال‌حاضر بیش از ۲۶۲ شعبه این بانک در بیش از ۶۰ شهر کشور خدمات مالی و بانکی به شهروندان ارایه می‌دهند، ادامه داد: با توسعه پیشخوان‌های شهرنت، هم‌اکنون ۳۵۸ دستگاه پیشخوان شهرنت در ۱۸۰ شهر کشور نیز در ساعات غیراداری و حتی روزهای تعطیل به شهروندان خدمات بانکی کامل ارایه می‌دهند.