مشارکت بانک‌پارسیان در پارس فولاد سبزوار

مشارکت بانک‌پارسیان در پارس فولاد سبزوار مصطفی‌عبداللهی، رییس سندیکای فولاد گفت: مشارکت بانک‌پارسیان به عنوان نماینده بخش خصوصی در طرح پارس فولاد سبزوار و استفاده از مدیران و مهندسین متخصص و توانمند داخلی از مهم‌ترین عواملی است که پیشرفت این طرح را تسریع می‌کند. به گزارش مناقصه‌مزایده، به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پارسیان، عبداللهی با اشاره […]

مشارکت بانک‌پارسیان در پارس فولاد سبزوار

مصطفی‌عبداللهی، رییس سندیکای فولاد گفت: مشارکت بانک‌پارسیان به عنوان نماینده بخش خصوصی در طرح پارس فولاد سبزوار و استفاده از مدیران و مهندسین متخصص و توانمند داخلی از مهم‌ترین عواملی است که پیشرفت این طرح را تسریع می‌کند.

به گزارش مناقصه‌مزایده، به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پارسیان، عبداللهی با اشاره به دولتی بودن برخی طرح‌ها بیان کرد: حضور بخش‌خصوصی به خصوص بانک‌پارسیان در سرمایه‌گذاری این طرح‌ها به منزله کیفیت و موفقیت طرح است و ورود نکردن بخش‌دولتی و حضور پررنگ بخش خصوصی به عنوان بارقه امیدی در اقتصاد کشور است.

مصطفی‌عبداللهی افزود: چنین طرح‌هایی ارزش بسیار بالایی خواهند داشت به خصوص آن‌که با مشارکت بانک‌پارسیان به عنوان نماینده بخش خصوصی و استفاده از مدیران فولادی از مهم‌ترین عواملی است که پیشرفت این طرح را سریع خواهد کرد.