عیسی‌رضایی، نایب‌رییس هیأت‌مدیره مؤسسه اعتباری کوثر ماند

عیسی‌رضایی، نایب‌رییس هیأت‌مدیره مؤسسه اعتباری کوثر ماند جلسه هیأت‌عامل مؤسسه اعتباری کوثر با ریاست جوادفهیمی پور برگزار شد. به گزارش مناقصه‌مزایده، به نقل از روابط‌عمومی مؤسسه اعتباری کوثر، جواد فهیمی عضو هیأت‌مدیره و قائم‌مقام مدیرعامل با تبریک ماه ضیافت‌الهی گفت: روزه خودنگهداری از حرام‌های الهی و تزکیه نفس است. وی با اشاره به استعفای مدیرعامل […]

عیسی‌رضایی، نایب‌رییس هیأت‌مدیره مؤسسه اعتباری کوثر ماند

جلسه هیأت‌عامل مؤسسه اعتباری کوثر با ریاست جوادفهیمی پور برگزار شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، به نقل از روابط‌عمومی مؤسسه اعتباری کوثر، جواد فهیمی عضو هیأت‌مدیره و قائم‌مقام مدیرعامل با تبریک ماه ضیافت‌الهی گفت: روزه خودنگهداری از حرام‌های الهی و تزکیه نفس است.

وی با اشاره به استعفای مدیرعامل مؤسسه اعتباری‌کوثر افزود: بر خلاف میل و علاقه باطنی اعضای هیأت‌مدیره و در راستای حفظ منافع مؤسسه و رعایت حقوق سهامداران با استعفای دکتررضایی از مدیرعاملی مؤسسه موافقت بعمل آورد.

فهیمی‌پور تصریح کرد: عیسی‌رضایی همچنان عضویت و نایب‌رییسی هیأت‌مدیره مؤسسه اعتباری کوثر را بر عهده دارد.

وی اظهارداشت: تا انتخاب مدیرعامل جدید از سوی هیأت‌مدیره؛ تمامی امور، وظایف محوله و کاری کارکنان طبق روال گذشته و براساس سلسله مراتب سازمانی و دستورالعمل‌های صادره ادامه خواهد یافت.

سرپرست مؤسسه اعتباری کوثر اظهارداشت: امید است با تلاش بیش از پیش و تکیه بر توان همکاران جوان، خلاق و پیشرو همانند سنوات گذشته و با تکیه بر شعار «آینده از آن ماست» به قله‌های موفقیت دست یابیم.