رسیدگی به درخواست مشترکان شرکت گاز خراسان جنوبی در کم‌ترین زمان

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی تأکید کرد رسیدگی به درخواست مشترکان شرکت گاز خراسان جنوبی در کم‌ترین زمان مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی بر تعامل گسترده با رسانه‌ها برای معرفی هر چه بیش‌تر فعالیت‌ها و خدمات این شرکت تأکید کرد و گفت: باید در کم‌ترین زمان ممکن به درخواست‌ها و شکایت مردمی و مشترکین […]

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی تأکید کرد

رسیدگی به درخواست مشترکان شرکت گاز خراسان جنوبی در کم‌ترین زمان

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی بر تعامل گسترده با رسانه‌ها برای معرفی هر چه بیش‌تر فعالیت‌ها و خدمات این شرکت تأکید کرد و گفت: باید در کم‌ترین زمان ممکن به درخواست‌ها و شکایت مردمی و مشترکین رسیدگی شود.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت گاز استان خراسان جنوبی، سیدمحمودهاشمی به اتفاق اعضای هیأت مدیره به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی با حضور در  روابط عمومی این شرکت، با رییس و کارکنان آن مجموعه دیدار و گفت‌و‌گو کرد .

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی در این دیدار با تبریک ماه مبارک رمضان و تقارن آن با روز ارتباطات و روابط‌عمومی از فعالیت‌ها و اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی شرکت گاز استان قدردانی کرد

وی با اشاره به رسالت خطیر و ارزشمند روابط‌عمومی در جامعه امروز بشری افزود: امروزه توسعه روابط‌عمومی برای ترویج فرهنگ ارتباطات و معرفی فعالیت‌ها و خدمات سازمان‌ها، یک امر ضروری و انکارناپذیر است.

هاشمی به رسیدگی درخواست‌ها و شکایت مردمی و مشترکین در کم‌ترین زمان ممکن تأکید کرد و گفت: از دیگر وظایف روابط‌عمومی تعامل گسترده با رسانه‌ها برای معرفی هر چه بیش‌تر فعالیت‌ها و خدمات شرکت گاز است.

وی با اشاره به افزایش اعتماد مردم به شرکت گاز افزود: خوشبختانه مجموعه کارکنان شرکت گاز استان خراسان جنوبی با ارایه عملکرد صحیح و کارنامه درخشان از خود توانستند اعتماد مردم را جلب کنند

رییس روابط‌عمومی شرکت گاز استان خراسان‌جنوبی هم در این دیدار با گرامیداشت روز ارتباطات و روابط‌عمومی اظهارداشت: ۲۷ اردیبهشت ماه، تداعی‌گر اهمیت و نقش روزافزون اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی، در دنیای بزرگ و در حال تغییر کنونی است.

فاطمه قربانی با قدردانی از حمایت‌های همه جانبه مدیرعامل شرکت گاز استان در توسعه فرهنگ اطلاع‌رسانی در شرکت گاز خراسان جنوبی، عملکرد واحد روابط‌عمومی در آیتم‌های گوناگونی چون، ارتباطات رسانه‌ای، میزان کمیت و کیفیت اخبار، مراسم و تشریفات، تبلیغات و انتشارات، فعالیت‌های پژوهشی، ارتباطات اجتماعی و فعالیت‌های الکترونیکی و… را تشریح کرد.

در پایان با اهدای لوح تقدیر از زحمات و تلاش‌های مجموعه روابط‌عمومی شرکت گاز استان خراسان‌جنوبی قدردانی شد.