راه‌های تقویت همکاری بانک‌ملت و شرکت فرآورده‌های نفتی

راه‌های تقویت همکاری بانک‌ملت و شرکت فرآورده‌های نفتی مدیرعامل بانک‌ملت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در نشستی مشترک، راه‌های تقویت همکاری‌های فی مابین را بررسی کردند. به گزارش مناقصه‌مزایده، به نقل از روابط‌عمومی بانک‌ملت، مهندس علیرضا صادق‌آبادی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران […]

راه‌های تقویت همکاری بانک‌ملت و شرکت فرآورده‌های نفتی

مدیرعامل بانک‌ملت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در نشستی مشترک، راه‌های تقویت همکاری‌های فی مابین را بررسی کردند.

به گزارش مناقصه‌مزایده، به نقل از روابط‌عمومی بانک‌ملت، مهندس علیرضا صادق‌آبادی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در این نشست که با حضور بهمن‌اسکندری و سیدابوطالب‌دیبایی معاونان مدیرعامل، حسن‌کمالوند مدیرکل انرژی و رییس شعبه مستقل مرکزی بانک‌ملت و مدیر مشتری مربوطه در ۲۶ اردیبهشت ماه سال‌جاری برگزار شد، از حمایت و همکاری این بانک در بهره‌برداری از پروژه نفت ستاره خلیج‌فارس و کمک به خودکفایی کشور در تولید بنزین، قدردانی کرد و خواستار توسعه روابط بین دو مجموعه شد.

محمدبیگدلی، مدیرعامل بانک‌ملت نیز با اشاره به حسن ارتباط و قدمت همکاری میان این بانک و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در حوزه انرژی، توسعه و تقویت روابط فی‌ما‌بین را در دستور کار این بانک خواند.