نشان عالی روابط‌عمومی به بانک‌سپه اعطاء شد

نشان عالی روابط‌عمومی به بانک‌سپه اعطاء شد همزمان با گرامی داشت روز ارتباطات و روابط‌عمومی و با حضور تعدادی از مسؤولان کشور نشان عالی روابط‌عمومی به سیدعلیرضاهاشمی مدیر امور حوزه مدیریت و روابط‌عمومی بانک‌سپه اهدا شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌سپه، در چهارمین همایش و جشن روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی که […]

نشان عالی روابط‌عمومی به بانک‌سپه اعطاء شد

همزمان با گرامی داشت روز ارتباطات و روابط‌عمومی و با حضور تعدادی از مسؤولان کشور نشان عالی روابط‌عمومی به سیدعلیرضاهاشمی مدیر امور حوزه مدیریت و روابط‌عمومی بانک‌سپه اهدا شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌سپه، در چهارمین همایش و جشن روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی که به همت مؤسسه کارگزاران روابط‌عمومی برگزار شد نشان عالی روابط‌عمومی به مدیر امور حوزه مدیریت و روابط‌عمومی بانک‌سپه اهدا شد.

لازم به ذکر است اعطای این نشان با هدف شناسایی و معرف مدیران فعال مدیریتی در کشور، انتقال تجارب و یافته‌های مدیریت در عرصه روابط‌عمومی، ارایه الگوهای موفق مدیریتی روابط‌عمومی در کشور، ایجاد رقابت سالم و سازنده بین مدیران روابط‌عمومی و تقدیر و تجلیل از مدیران فعال در عرصه روابط‌عمومی انجام می‌شود.