‌نشست خبری سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان با اصحاب رسانه

‌نشست خبری سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان با اصحاب رسانه نشست خبری سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان با اصحاب رسانه و خبرگزاری‌های مجازی به منظور بهبود و ارتقای کیفیت رسانه در محل دفتر سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهبهان برگزار شد. به گزارش مناقصه‌مزایده، سرپرست اداره فرهنگ […]

‌نشست خبری سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان با اصحاب رسانه

نشست خبری سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان با اصحاب رسانه و خبرگزاری‌های مجازی به منظور بهبود و ارتقای کیفیت رسانه در محل دفتر سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهبهان برگزار شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان در این نشست ضمن تبریک ماه مبارک رمضان به جایگاه رسانه در توسعه و پیشرفت جامعه اشاره کرد و گفت: نقش و تأثیرگذاری رسانه بر هیچکس پوشیده نیست و به همین دلیل اولین جلسه  رسمی را به خبرنگاران و اصحاب رسانه اختصاص داده‌ایم.

مهدی شجاعی در ادامه به پتانسیل‌های فرهنگی و هنری موجود در سطح شهرستان بهبهان اشاره کرد و گفت: با حمایت اهالی فرهنگ و رسانه و همکاری نماینده شهرستان، فرماندار و مسؤولان تمام تلاش خود را به ‌کار می‌بندیم در حوزه فرهنگ و هنر پتانسیل‌های بالقوه را به بالفعل تبدیل کنیم.

این مقام مسؤول در بخشی دیگر از سخنان خود به اهمیت تشکل صنفی خانه مطبوعات در شهرستان بهبهان اشاره کرد و گفت: ایجاد تشکل صنفی به عنوان یک اولویت ویژه به‌طور جدی دنبال خواهد شد و ادامه داد؛ با توجه به دیداری که با مهندس حری، فرماندار بهبهان داشته‌ام ایشان خواستار ایجاد تشکل منسجم در صنف روزنامه‌نگاران هستند، از این رو با شروع فعالیت کاری شاهد تحولی ملموس در مطبوعات و رسانه‌های این شهرستان خواهیم بود.

وی همچنین نقد و نقادی را لازمه پویایی جامعه دانست و افزود: البته اگر انتقاد همراه با مستندات باشد، می‌تواند مانع از هرگونه فساد باشد.

شجاعی در ادامه با اشاره به ۱۷مرداد و روز خبر نگار گفت: روز خبرنگار روزی است که قرار است از خبرنگاری و اعتبار حرفه‌ای‌‌ او تجلیل کنیم، می‌بایست حساسیت و اهمیت به این حرفه را داشته باشیم از همین امروز برنامه‌ریزی کنیم که از خبرنگار به بهترین شکل ممکن تجلیل به‌عمل آوریم.

در ادامه این نشست مدیر روابطعمومی فرمانداری شهرستان بهبهان که به نیابت از فرماندار بهبهان در این جلسه حضور داشت، اظهارکرد: حامل سلام گرم فرماندار به اصحاب رسانه و خبرنگاران عزیز هستم و اضافه کرد فرماندار بهبهان رسانه‌ها را بازوان قدرتمند برای مدیران دانسته و بر لزوم توجه به این قشر تأکید دارند.

مصطفی‌اسماعیلی‌بهبهانی افزود: فرماندار بهبهان تأکید ویژه‌ای بر لزوم تشکیل انجمنی در جهت همگرایی و وحدت بیش‌تر بین رسانه در راستای تحقق اهداف و خواسته‌های آنها دارد.

وی در پایان بیان داشت: مهندس حری اعلام کرد که در روزهای آتی نشست صمیمانه‌ای با رسانه‌ها برگزار خواهم کرد تا از نزدیک حرف‌های خبر نگاران محترم را بشنود.

در ادامه نیز اصحاب رسانه و خبرگزاری‌های مجازی دغدغه و مشکلات خود را با سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان در میان گذاشتند.

در پایان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان اظهار کرد: من از حضور بی‌ادعا و تلاش‌های شما و همرا‌هی‌تان با این مدیریت صمیمانه سپاسگزارم، این مسؤولیت ما را دو چندان می‌کند.

 وی با اعلام این‌که دست یاری را به سوی شما خبرنگاران و اصحاب رسانه دراز می‌کنم، گفت:  ایمان دارم‌ که با اندیشه و قلم شما که وظیفه و رسالت ارتقای سطح فرهنگ عمومی جامعه را برعهده دارید، در راستای فرهنگ و هنر این شهرستان تلاش خواهیم کرد.