معرفی شرکت‌های حاضر در بورس کالا،شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران

  بورس کالا سال‌هاست که محل مطمئنی برای شرکت‌ها جهت عرضه کالا و شفافیت در فروش محصولاتشان است. این بورس به شرکت‌ها کمک می‌کند تا انواع محصولاتشان را با بهترین قیمت به فروش برسانند. بنا داریم جهت آشنایی هر چه بهتر شما خوانندگان محترم روزنامه مناقصه‌مزایده با شرکت‌های حاضر در بورس کالا اولین روز هر […]

 

بورس کالا سال‌هاست که محل مطمئنی برای شرکت‌ها جهت عرضه کالا و شفافیت در فروش محصولاتشان است. این بورس به شرکت‌ها کمک می‌کند تا انواع محصولاتشان را با بهترین قیمت به فروش برسانند. بنا داریم جهت آشنایی هر چه بهتر شما خوانندگان محترم روزنامه مناقصه‌مزایده با شرکت‌های حاضر در بورس کالا اولین روز هر هفته به معرفی یکی از شرکت‌های حاضر در بورس کالا بپردازیم. با ما همراه باشید.

شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران

در سال ۱۳۴۲ نخستین کارخانه نورد فولاد کشور به منظور تولید انواع میلگرد ساده، میلگرد آج‌دار و نبشی، در شهر اهواز تأسیس گردید.

خطوط تولیدی با نصب تجهیزات و مونتاژ ماشین‌آلات با ظرفیت سالیانه ۶۵ هزار تن، در سال ۱۳۴۶ راه‌اندازی و به تدریج سایر کارگاه‌ها و فرایند‌ها به آن افزوده شد. پس از انقلاب با شکوه اسلامی این مجموعه‌ صنعتی با داشتن خطوط و محصولات متنوعی از فرایندهای نورد و فولادسازی به نام گروه ملی صنعتی فولاد ایران نام گذاری شد.

با اجرای طرح‌های توسعه و بازسازی خطوط تولید طی سال‌های ۱۳۷۱، ۱۳۸۳و ۱۳۸۵ ظرفیت تولید افزایش و کیفیت محصول، سیستم‌های بهره‌برداری و کنترل تولید ارتقاء یافت.

اکنون این مجتمع عظیم با ظرفیت سالیانه ۱,۴۳۵,۰۰۰ تن فرآورده‌های فولادی و ۴۳۰,۰۰۰ تن شمش فولادی ضمن تأمین بخش عمده‌ای از نیازهای کشور، یکی از صادرکنندگان مهم محصولات فولادی می‌باشد.

گروه ملی صنعتی فولاد ایران به عنوان یک واحد نمونه صنعتی تولیدی، تاکنون موفق به اخذ تندیس‌ها، جوایز و افتخارات متعددی شده است.

عمده افتخارات و جوایز کسب شده توسط این شرکت به شرح ذیل می‌باشد:

 اخذ تندیس اشتهار به سرآمدی از مؤسسه کیفیت نیویورک.

 تولید لولههای بیدرز قابل کاربرد در محیط ترش مطابق با استاندارد API5L – X52.

 طراحی محصولات جدید با کاربردهای متفاوت براساس نیازسنجی مشتریان.

 انتخاب به‌عنوان واحد نمونه استاندارد در سطح کشور.

 اخذ گواهینامه استقرار نظام مدیریت کیفیت (ISO 9001 – 2008).

 پیادهسازی نظام مدیریت زیست‌محیطی (۲۰۰۴-ISO 14001).

 پیادهسازی نظام بهداشت حرفهای و ایمنی (۲۰۰۷-OHSAS 18001).

 

 پیادهسازی نظام مدیریت آموزشی (ISO 10015 – 2009).