۲۴۲۹ مناقصه – شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان شمالی- خرید کالا

آگهی فراخوان مناقصه      شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان شمالی                  مناقصات عمومی دو مرحله‌ای ۰۱/۹۷ نوبت دوم این شرکت در نظر دارد نسبت به خرید کالا از محل اعتبارات عمرانی (پرداخت اسناد خزانه سررسید یک ساله)، با مشخصات زیر اقدام نماید لذا از تمامی تامین کنندگان واجد شرایط دعوت می‌گردد جهت دریافت، تکمیل و تحویل اسناد […]

آگهی فراخوان مناقصه

     شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان شمالی

                 مناقصات عمومی دو مرحله‌ای ۰۱/۹۷

نوبت دوم

این شرکت در نظر دارد نسبت به خرید کالا از محل اعتبارات عمرانی (پرداخت اسناد خزانه سررسید یک ساله)، با مشخصات زیر اقدام نماید لذا از تمامی تامین کنندگان واجد شرایط دعوت می‌گردد جهت دریافت، تکمیل و تحویل اسناد مناقصه به شرح زیر اقدام فرمایند.

*شرح مناقصات

مناقصه ۰۱/۹۷ خرید چراغ خیابانی ال ای دی ۳۵ وات، ۱۵۰ وات، ۸۰ وات

مهلت، محل دریافت و تحویل اسناد: از تاریخ ۰۶/۰۳/۱۳۹۷ تا تاریخ ۱۰/۰۳/۱۳۹۷ به سایت سامانه تدارکات الکترونیکی دولت- مراجعه و در قبال واریز مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال به ازاء هر مناقصه، به حساب سپهر صادرات به شماره ۰۱۰۱۸۰۶۱۲۰۰۰۹ به نام تمرکز سایر درآمدهای این شرکت، اسناد را دریافت نمایند. و فیش واریزی به همراه مشخصات مناقصه‌گر به شماره تلفن ۰۵۸۳۲۲۳۵۱۳۴ فاکس و ارسال گردد.

تاریخ تحویل پاکتهای مناقصه تا ساعت ۱۳ روز یکشنبه مورخ ۲۰/۰۳/۱۳۹۷ می‌باشد و تاریخ گشایش پاکات، مناقصه ساعت ۱۴ همانروز می‌باشد.

مبلغ و نوع تضمین شرکت در مناقصه: به پیوست در اسناد مناقصه می‌باشد. که برابر آیین‌نامه تضمینات دولتی ترجیحا به صورت وجه نقد، واریز به حساب سیبا (بانک ملی) شماره ۲۱۷۵۰۹۱۸۰۴۰۰۳ به نام بانک دریافت وجوه سپرده این شرکت و یا ضمانت‌نامه بانکی به نفع کارفرما ارائه گردد.

آدرس مناقصه‌گزار: بجنورد- خیابان طالقانی غربی، شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان شمالی شماره تلفن ۰۵۸۳۲۲۳۵۱۳۴

*قابل ذکر است اسناد مناقصه از سایتهای زیر نیز قابل رویت می‌باشد.

۱-سایت ملی مناقصات کشور WWW.IETS.MPORG.IR

۲-سامانه تدارکات الکترونیکی دولت www.setadiran.ir

۳- سایت شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی  www.nkedc.ir   

به پیشنهادهای فاقد سپرده و امضاء، مشروط، مخدوش و پیشنهاداتی که بعد از انقضاء مدت مقرر در فراخوان واصل می‌گردد. مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد. سایر اطلاعات و جزییات مربوط در اسناد مناقصه مندرج می‌باشد. 

            روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان شمالی