روایت‌های «سفیران فرهنگی» بانک صادرات ایران از دریچه دوربین

روایت‌های «سفیران فرهنگی» بانک صادرات ایران از دریچه دوربین بانک صادرات ایران با هدف جلب مشارکت‌های مردمی در امور فرهنگی و استفاده از ظرفیت نیروهای مستعد، طرح «باشگاه سفیران بانک صادرات ایران» را با در نظر گرفتن مشوق‌هایی، طی ماه‌های سال برگزار می‌کند. از این رو مشتریان و عموم هموطنان می‌توانند در ماه مبارک رمضان […]

روایت‌های «سفیران فرهنگی» بانک صادرات ایران از دریچه دوربین

بانک صادرات ایران با هدف جلب مشارکت‌های مردمی در امور فرهنگی و استفاده از ظرفیت نیروهای مستعد، طرح «باشگاه سفیران بانک صادرات ایران» را با در نظر گرفتن مشوق‌هایی، طی ماه‌های سال برگزار می‌کند. از این رو مشتریان و عموم هموطنان می‌توانند در ماه مبارک رمضان با ارسال فیلمی یک دقیقه‌ای از فعالیت‌های فرهنگی، در باشگاه «سفیران بانک صادرات ایران» عضو شده و از جوایز ارزنده آن بهره‌مند شوند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات، فعالان عرصه‌های هنری و فرهنگی با مشارکت در این طرح به عنوان «سفیران فرهنگی» در ماه مبارک رمضان در «باشگاه سفیران بانک صادرات ایران» به عضویت در می‌آیند و از بهترین تلاش‌های صورت گرفته در پایان ماه، تقدیر می‌شود.

بنابراین گزارش، مشارکت‌کنندگان در این طرح همزمان با ماه مبارک رمضان، می‌توانند با فیلمبرداری یک دقیقه‌ای از هر رویداد فرهنگی و ارسال از طریق پیام‌رسان‌های داخلی این بانک به عضویت «باشگاه سفیران بانک صادرات ایران» درآیند.

طرح‌های در نظر گرفته شده در این باشگاه، هر ماه با موضوعات فرهنگی، اجتماعی و مناسبتی خاص معرفی می‌شود و سفیران این باشگاه در هر ماه، در فعالیت ویژه‌ای شرکت و از جوایز ارزنده آن در پایان هر ماه برخوردار خواهند شد.

هموطنان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیش‌تر در خصوص نحوه ارسال آثار خود به نشانی بانک صادرات ایران bank_saderat_ir@ در پیام‌رسان‌های داخلی (گپ، سروش، ‌ای گپ، بیسفون و ایتا) مراجعه کنند.