زندگی روستایی و سلامت جسمی و روحی کودکان

زندگی روستایی و سلامت جسمی و روحی کودکان نتایج یک مطالعه مشترک میان دو دانشگاه آلمانی و آمریکایی نشان داد که زندگی در محیط‌های بهداشتی و گندزدایی شده، ایمنی بدن در برابر باکتری‌ها را کاهش داده و تأثیرات منفی بر سلامت روحی نیز خواهد داشت. گزارش ایسنا به نقل از ترکیش نیوز، محققان دانشگاه اولم […]

زندگی روستایی و سلامت جسمی و روحی کودکان

نتایج یک مطالعه مشترک میان دو دانشگاه آلمانی و آمریکایی نشان داد که زندگی در محیط‌های بهداشتی و گندزدایی شده، ایمنی بدن در برابر باکتری‌ها را کاهش داده و تأثیرات منفی بر سلامت روحی نیز خواهد داشت.

گزارش ایسنا به نقل از ترکیش نیوز، محققان دانشگاه اولم (Ulm) آلمان و دانشگاه کلرادو (Colorado) ایالات متحده اظهارکردند: کودکانی که در محیط‌های شهری و ساختمان‌های بتنی شهری زندگی می‌کنند از باکتری‌های محیط که توسط خاک، گیاهان و حیوانات ایجاد می‌شوند، دور بوده و در معرض اختلالات ایجاد شده تحت استرس قرار دارند و به مشکلاتی مانند آسم و آلرژی مبتلا می‌شوند.

محققان از نتایج این تحقیق بسیار شگفت‌زده شده و دریافتند زندگی در محیط‌های بهداشتی و گندزدایی شده، ایمنی بدن در برابر باکتری‌ها را کاهش داده و تأثیرات منفی بر سلامت روحی نیز خواهد داشت.