بانک‌سپه ۱۹۴هزار فقره تسهیلات پرداخت کرد

بانک‌سپه ۱۹۴هزار فقره تسهیلات پرداخت کرد مدیرعامل بانک‌سپه گفت: این بانک برای کمک به اجرای برنامه‌های حمایتی دولت از اقشار مختلف جامعه در دو سال اخیر ۱۹۴هزار فقره تسهیلات پرداخت کرده است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی بانک‌سپه، محمدکاظم‌چقازردی ضمن اعلام خبر فوق افزود: بانک‌سپه برای اعطای تسهیلات تکلیفی طی دو سال […]

بانک‌سپه ۱۹۴هزار فقره تسهیلات پرداخت کرد

مدیرعامل بانک‌سپه گفت: این بانک برای کمک به اجرای برنامه‌های حمایتی دولت از اقشار مختلف جامعه در دو سال اخیر ۱۹۴هزار فقره تسهیلات پرداخت کرده است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی بانک‌سپه، محمدکاظم‌چقازردی ضمن اعلام خبر فوق افزود: بانک‌سپه برای اعطای تسهیلات تکلیفی طی دو سال اخیر ۲۵هزار میلیارد ریال از منابع خود را اختصاص داده است.

مدیرعامل بانک‌سپه اظهار داشت: بانک‌سپه طی سال‌های اخیر حدود ۴۶۸میلیارد ریال تسهیلات مسکن به ۶۰۰نخبه کشور پرداخت کرد.

وی افزود: در دو سال اخیر حدود ۱۹میلیارد ریال تسهیلات مسکن از بانک‌سپه به قضات محترم پرداخت شده است.

مدیرعامل بانک‌سپه گفت: این بانک در دو سال اخیر با پرداخت تسهیلات به ۲۱ هزار خانواده آسیب‌دیده ناشی از حوادث قهری گام مؤثری در جهت کاهش آلام آنها برداشت.

وی رقم پرداختی بانک‌سپه به خانواده‌های آسیب‌دیده ناشی از حوادث غیرمترقبه طی دو سال اخیر را دوهزارو۲۷۰میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: روند کمک به این خانواده‌ها طی سال‌های اخیر روبه‌رشد بوده و رقم کمک‌ها از ۴۰۸میلیارد ریال در سال ۹۵ به هزارو۸۶۱میلیارد ریال در سال گذشته افزایش یافت.

چقازردی گفت: بانک‌سپه طی سال‌های اخیر حدود ۳۱۵میلیاردو۹۶۰میلیون ریال به ۴هزارو۱۰۰طرح در قالب مشاغل خانگی در استان‌های مختلف کشور تسهیلات پرداخت کرده است.