مهاجم سنگالی به استقلالی‌‌ها پاسخ منفی می‌دهد؟

مهاجم سنگالی به استقلالی‌‌ها پاسخ منفی می‌دهد؟ استقلال بعد از پیشنهادات متعدد و رقم‌های نجومی که برای جذب تیام از سوی تیمهای کویتی و عربستانی مطرح شد، حالا در انتظار پاسخ نهایی از این بازیکن است. به گزارش وب‌سایت نود، با اتمام مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، بازار داغ شایعات در خصوص آخرین وضعیت مامه‌باباتیام مهاجم […]

مهاجم سنگالی به استقلالی‌‌ها پاسخ منفی می‌دهد؟

استقلال بعد از پیشنهادات متعدد و رقم‌های نجومی که برای جذب تیام از سوی تیمهای کویتی و عربستانی مطرح شد، حالا در انتظار پاسخ نهایی از این بازیکن است.

به گزارش وب‌سایت نود، با اتمام مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، بازار داغ شایعات در خصوص آخرین وضعیت مامه‌باباتیام مهاجم سنگالی استقلال شروع شد. تیام فصل فوق‌العاده‌ای را با استقلال پشت سر گذاشت و توانست از همان بازی اول، برای استقلال گلزنی کند و جایگاه ویژه‌ای در ترکیب اصلی تیم و در میان هواداران استقلال برای خود به دست بیاورد.

گلزنی‌های تیام در دیدارهای حساس و تعیین‌کننده برای استقلال که از جمله آنها تک‌گل فینال جام‌حذفی بود باعث شد تا استقلال روزهای بهتری را در لیگ، جام‌حذفی و لیگ قهرمانان آسیا سپری کند و با سومی لیگ، قهرمانی جام‌حذفی و صعود به جمع ۸ تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به‌کار خود پایان دهد که در همه این موارد، نمی‌توان از نقش تعیین‌کننده تیام گذشت.

به ثمر رساندن ۹گل تنها در ۱۲بازی، موضوعی بود که مسؤولان استقلال و به تبع آن هواداران را مجاب کرد تا خواستار تمدید قرارداد این بازیکن ۲۵ساله با استقلال شوند.

*الهلال مشتری جدی

با وجود اعلام پیشنهاد الهلال به تیام، بعد از اتمام مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، زمانی که این بازیکن قصد خروج از کشور را داشت، گمانه‌زنی‌های بسیاری شکل گرفت مبنی بر این‌که این بازیکن با پیشنهادی نجومی از سوی حریف مرحله گروهی استقلال روبه‌رو شده است. الهلال عربستان که ید طولایی در خرید بازیکنان خارجی با رقم‌های نجومی دارد، این بار هم خواستار مذاکره و عقد قرارداد با مهاجم کاربلد استقلالی‌ها شد. گفته شد که این باشگاه عربستانی با رقمی معادل ۳میلیون دلار خواستار جذب تیام شده است.

*تیام در کویت؟

اما درست بعد از خروج تیام از ایران بود که خبر آمد این بازیکن برای انجام مذاکره با تیم الکویت راهی کویت شده است. اتفاقی که استقلالی‌های امیدوار به تمدید قرارداد با وی را نگران کرد تا افتخاری و توفیقی طی تماس‌هایی با مدیر برنامه این بازیکن خواستار انجام مذاکرات جدی‌تر و سریع برای تمدید قرارداد با این بازیکن شوند. البته گفته شد که پافشاری مدیران استقلال برای ممانعت از ادامه مذاکرات تیام با باشگاه کویتی باعث شد تا ظاهرا باشگاه الکویت در جذب تیام ناکام بماند. مدیربرنامه تیام هم که در ترکیه به سر می‌برد در همین راستا طی تماس با این بازیکن که در جلسات اولیه با کویتی‌ها پای میز مذاکره هم نشسته بود به وی شرایط و پیشنهاد رسمی استقلالی‌ها را اعلام کرد و در نهایت این مهاجم سنگالی به مسؤولان استقلال اعلام کرد ظرف ۱۰روز آینده پاسخ نهایی برای تمدید قراردادش را به استقلالی‌ها اعلام خواهد کرد و این در حالی است که در حال‌حاضر یک هفته از این زمان گذشته است.

باید دید این مهاجم گلزن که توانست در استقلال عملکرد درخشانی داشته باشد در نهایت به پیشنهادات نجومی‌‌اش پاسخ مثبت می‌دهد یا خیر؟ اتفاقی که تبدیل به مهم‌ترین دغدغه این روزهای مسؤولان استقلال شده است.