بانک‌سپه ۴ محصول جدید تسهیلاتی عرضه کرد

بانک‌سپه ۴ محصول جدید تسهیلاتی عرضه کرد عضو هیأت‌مدیره بانک‌سپه گفت: این بانک با عرضه محصولات جدید تسهیلاتی گام‌های عملی برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی برداشت. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی بانک‌سپه، سیدمهدی‌حسینی ضمن اعلام مطلب فوق، افزود: بانک‌سپه با طراحی و عرضه ۴محصول تسهیلاتی شامل: طرح‌های باران، قلب سفید، […]

بانک‌سپه ۴ محصول جدید تسهیلاتی عرضه کرد

عضو هیأت‌مدیره بانک‌سپه گفت: این بانک با عرضه محصولات جدید تسهیلاتی گام‌های عملی برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی برداشت.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی بانک‌سپه، سیدمهدی‌حسینی ضمن اعلام مطلب فوق، افزود: بانک‌سپه با طراحی و عرضه ۴محصول تسهیلاتی شامل: طرح‌های باران، قلب سفید، بهین کارت و سرافرازان کمک به بخش‌های مختلف تولیدی و تحریک بازار تقاضای کالاهای ایرانی را همزمان مدنظر قرار داده است.

وی ضمن تأکید بر نقش مؤثر بانک‌ها در ایجاد ارتباط بین تولیدکننده و مصرف‌کننده، تصریح کرد: بانک‌سپه با عرضه محصولات جدید سعی کرده است منابع مازاد و پس‌اندازهای خرد مردم را جذب و در قالب تسهیلات ارزان قیمت با دوره بازپرداخت مناسب در اختیار مشتریان خرد خود قرار دهد. این مهم با طراحی و اجرای تسهیلاتی باران مطمح نظر قرار گرفته است.

حسینی با بیان این‌که محصولات جدید بانک‌سپه به مصرف تسهیلات خرد در محل واقعی خود کمک می‌کند، گفت: پرداخت تسهیلات خرد به مشتریان در قالب بهین کارت سپه (یکی از محصولات جدید این بانک) باعث می‌شود تسهیلات اعطایی صرف خرید کالای ایرانی و تأمین مایحتاج واقعی مشتریان شود.