تکریم کودکان کار از سوی بانک‌ملت

تکریم کودکان کار از سوی بانک‌ملت در آستانه میلاد با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام‌حسن‌مجتبی(ع) مراسم تکریم و افطاری برای کودکان کار با حضور دکترمحمدبیگدلی، مدیرعامل، علیرضا لگزایی و دکترحمیدتاجیک، اعضای هیأت‌مدیره و علی‌اکبرصابریان، مدیرکل روابط‌عمومی بانک‌ملت برگزار شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌ملت، بیگدلی در این مراسم با اظهار خرسندی از […]

تکریم کودکان کار از سوی بانک‌ملت

در آستانه میلاد با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام‌حسن‌مجتبی(ع) مراسم تکریم و افطاری برای کودکان کار با حضور دکترمحمدبیگدلی، مدیرعامل، علیرضا لگزایی و دکترحمیدتاجیک، اعضای هیأت‌مدیره و علی‌اکبرصابریان، مدیرکل روابط‌عمومی بانک‌ملت برگزار شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌ملت، بیگدلی در این مراسم با اظهار خرسندی از حضور در جمع کودکان زحمتکش کار به اقدامات این بانک در راستای ایفای مسؤولیت‌های اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: هدف از برگزاری این مراسم، فراهم کردن فضای شاد برای کودکان کار، ایجاد حس نشاط و شادمانی در آنان و از همه مهم‌تر توجه به بهداشت روحی‌وروانی و کشف استعدادهای نهفته در این کودکان، در این ماه پربرکت الهی است.

وی حمایت از کودکان کار را وظیفه‌ای ملی برای همه سازمان‌ها خواند و افزود: بانک‌ملت برنامه‌های متعددی را برای حمایت از این کودکان که جزو آینده‌سازان کشور محسوب می‌شوند، در دستور کار دارد.

در این ضیافت افطاری که با مشارکت انجمن حمایت از کودکان کار برگزار شد، بانک‌ملت از جمعی از این کودکان با اجرای برنامه‌های مفرح و اهدای هدایایی متشکل از کفش، لباس و کیف ورزشی و… آنان را مورد تکریم قرارداد.

این گزارش حاکی است، یکی از محورهای طرح هفتواره بانک‌ملت در سال۹۷ مشارکت این بانک در ساخت مرکز حمایت از کودکان کار واقع در جنوب تهران است.

پیش از این نیز صابریان مدیرکل روابط‌عمومی بانک‌ملت از برنامه گسترده بانک‌ملت در حوزه مسؤولیت‌های اجتماعی این بانک در سال۹۷ و در قالب طرح هفتواره خبر داده بود.

گفتنی است؛ آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و آماده‌سازی ۱۰۱هزار جفت کفش برای دانش‌آموزان مناطق محروم کشور از دیگر اقدامات برجسته بانک‌ملت در حوزه مسؤولیت‌های اجتماعی است.