بانک‌سپه به ۹۴۰ هزار فعال اقتصادی تسهیلات پرداخت کرد

بانک‌سپه به ۹۴۰ هزار فعال اقتصادی تسهیلات پرداخت کرد مدیرعامل بانک‌سپه گفت: این بانک برای حمایت از بخش‌های مختلف اقتصادی کشور به ۹۴۰ هزار شخص حقیقی و حقوقی طی دو سال اخیر تسهیلات پرداخت کرده است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی بانک‌سپه، محمدکاظم‌چقازردی ضمن تبریک نودوچهارمین سالگرد تأسیس نخستین بانک ایرانی، افزود: […]

بانک‌سپه به ۹۴۰ هزار فعال اقتصادی تسهیلات پرداخت کرد

مدیرعامل بانک‌سپه گفت: این بانک برای حمایت از بخش‌های مختلف اقتصادی کشور به ۹۴۰ هزار شخص حقیقی و حقوقی طی دو سال اخیر تسهیلات پرداخت کرده است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی بانک‌سپه، محمدکاظم‌چقازردی ضمن تبریک نودوچهارمین سالگرد تأسیس نخستین بانک ایرانی، افزود: رقم تسهیلات پرداختی بانک‌سپه به بخش‌های صنعت‌ومعدن، کشاورزی، مسکن و ساختمان، بازرگانی و خدمات طی دو سال اخیر ۴۲۶هزار میلیارد ریال بوده است.

وی ضمن تأکید بر حمایت بانک‌سپه از سیاست‌های اقتصادی دولت، تصریح کرد: اعطای تسهیلات به فعالان اقتصادی در بخش‌های مختلف برای کمک به رونق تولید و اشتغال طی دو سال اخیر روند روبه رشد داشت و از رقم ۱۹۶هزار میلیارد ریال در سال۱۳۹۵ به ۲۰۲هزار میلیارد ریال در سال گذشته رسید.

رییس هیأت‌مدیره بانک‌سپه با بیان این‌که بیش‌ترین میزان تسهیلات توسط بانک‌سپه طی دو سال اخیر به بخش صنعت‌ومعدن اختصاص یافت، اظهار داشت: در این مدت ۲۷۷هزارو۵۲۰ فعال اقتصادی در بخش صنعت‌ومعدن از سراسر کشور ۲۰۵هزارو۳۸۰ میلیاردریال تسهیلات از بانک‌سپه دریافت کردند.