بانک‌شهر محور توسعه شهری

۲۲۱۶۷۴رییس شورای‌اسلامی کلانشهر تبریز اعلام کرد بانک‌شهر محور توسعه شهری رییس شورای اسلامی کلانشهر تبریز با اشاره به حمایت‌های بانک‌شهر از پروژه‌های عمرانی و فرهنگی در شهرهای مختلف و به‌خصوص کلانشهرهای کشور، بر نقش این بانک به عنوان یکی از محورهای توسعه شهری تأکید کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی بانک‌شهر، دکترشکوراکبرنژاد […]

۲۲۱۶۷۴رییس شورای‌اسلامی کلانشهر تبریز اعلام کرد

بانک‌شهر محور توسعه شهری

رییس شورای اسلامی کلانشهر تبریز با اشاره به حمایت‌های بانک‌شهر از پروژه‌های عمرانی و فرهنگی در شهرهای مختلف و به‌خصوص کلانشهرهای کشور، بر نقش این بانک به عنوان یکی از محورهای توسعه شهری تأکید کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی بانک‌شهر، دکترشکوراکبرنژاد گفت: بانک‌شهر طی سال‌های اخیر با توان حداکثری خود، نقش تأثیرگذاری در توسعه زیرساخت‌های شهری داشته است.

وی تصریح کرد: معتقدم بانک‌شهر می‌تواند با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها، منابع و پتانسیل‌های خود در گسترش و توسعه شهر تبریز و حل مشکلات موجود نقش حداکثری ایفا کند.

اکبرنژاد همچنین با بیان این‌که بانک‌شهر تاکنون توانسته در کاهش مشکلات و معضلات شهری، شهرداری‌های سراسر کشور را یاری کند، خاطرنشان کرد: امیدواریم با ارتقاء و افزایش سطح تعاملات و همکاری‌ها میان بانک‌شهر و شهرداری کلانشهر تبریز، این بانک بتواند نقش خود را در عمران و آبادنی این کلانشهر بیش از پیش پررنگ‌تر کند.