بانک ملت چراغ خانه چندین زندانی را روشن کرد

بانک ملت چراغ خانه چندین زندانی را روشن کرد همزمان با شب‌های معنوی قدر و در راستای اقدامات انسان ‌دوستانه، بانک ملت ۵ میلیارد ریال کمک نقدی برای آزادی‌ زندانیان ناشی از جرایم غیرعمد، به سازمان زندان‌‌ها پرداخت کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ملت، چک این کمک خیرخواهانه از سوی علی‌اکبر […]

بانک ملت چراغ خانه چندین زندانی را روشن کرد

همزمان با شب‌های معنوی قدر و در راستای اقدامات انسان ‌دوستانه، بانک ملت ۵ میلیارد ریال کمک نقدی برای آزادی‌ زندانیان ناشی از جرایم غیرعمد، به سازمان زندان‌‌ها پرداخت کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ملت، چک این کمک خیرخواهانه از سوی علی‌اکبر صابریان، مدیرکل روابط‌عمومى این بانک به نمایندگی از محمدبیگدلی، مدیرعامل بانک ملت به اصغرجهانگیر، رییس سازمان زندان‌های کشور تقدیم شد.

براساس این گزارش، اقدام خیرخواهانه بانک ملت مورد توجه برنامه تلویزیونی ماه عسل قرار گرفت و این برنامه پرمخاطب با پخش ویدیویی از دیدار مدیرکل روابط‌عمومی بانک ملت و رییس سازمان زندان‌ها و تصویر چک صادره این بانک، به تجلیل از این اقدام پرداخت.

مدیر روابط‌عمومی بانک ملت در این باره اظهارداشت: این بانک به نمایندگی از مشتریان وفادار و همکاران مهربان خود این افتخار را دارد که در ادامه مسیر ایفای مسؤولیت‌های اجتماعی، در راه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، قدم کوچکی‌بردارد تا انشاا… آنان در ماه مهمانی خدا، به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.