افزایش کیفیت خدمترسانی؛ اولویت شرکت گاز کرمان مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان از اجرای طرح سنجش میزان رضایتمندی مشترکین خانگی در بخشهای شهری و روستایی، مشترکین صنعتی و عمده، پیمانکاران شرکت گاز و دستگاهای اجرایی در این شرکت خبر داد. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی شرکت گاز استان کرمان، منوچهر فلاح با اشاره […]
افزایش کیفیت خدمترسانی؛ اولویت شرکت گاز کرمان
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان از اجرای طرح سنجش میزان رضایتمندی مشترکین خانگی در بخشهای شهری و روستایی، مشترکین صنعتی و عمده، پیمانکاران شرکت گاز و دستگاهای اجرایی در این شرکت خبر داد.
به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی شرکت گاز استان کرمان، منوچهر فلاح با اشاره به اینکه یکی از اهداف شرکت گاز استان کرمان افزایش سطح کیفی خدمات ارایه شده و جلب رضایتمندی مشترکین است، اظهارکرد: در کنار توسعه کمی شبکه گازرسانی در استان، افزایش کیفیت خدمترسانی و رضایتمندی مشترکین نیز از اولویتهای شرکت گاز استان بوده و در این راستا، اقدامات ارزشمندی اجرایی شده و یا در حال برنامهریزی و اجرا است که از جمله آن، اجرای طرح مذکور در راستای تعالی سازمانی است.
وی هدف از انجام این طرح را هرچه بهتر شدن خدمات گازرسانی و ایجاد یک مکانیزم مناسب و کارا برای یافتن فرصتهای بهبود در خصوص نیازمندیها دانست. در این فرمها به بخشهای مختلف خدمات شرکت اشاره شده و نظرات ذینفعان محترم جمعآوری میشود.
وی با اشاره به اینکه این طرح با حجم نمونه ۵۰۰۰ نفر در استان انجام شده، ادامهداد: این طرح نظرسنجی با نظارت واحد پژوهش شرکت گاز استان کرمان و زیر نظر مدیر تعالی شرکت و همکاری اساتید دانشگاه در حال حاضر در حال انجام است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.