بانک صنعت و معدن رتبه نخست قرارداد عاملیت اعطای تسهیلات ارزی

بانک صنعت و معدن رتبه نخست قرارداد عاملیت اعطای تسهیلات ارزی بررسی عملکرد تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی نشان می‌دهد که ۱۵۸ طرح در مجموع ۵ میلیارد دلار تسهیلات دریافت کردند که از نظر تعداد، بخش صنعت و معدن با ۶۸ طرح در رتبه نخست قرار دارد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک […]

بانک صنعت و معدن رتبه نخست قرارداد عاملیت اعطای تسهیلات ارزی

بررسی عملکرد تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی نشان می‌دهد که ۱۵۸ طرح در مجموع ۵ میلیارد دلار تسهیلات دریافت کردند که از نظر تعداد، بخش صنعت و معدن با ۶۸ طرح در رتبه نخست قرار دارد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صنعت و معدن، در سال ۱۳۹۶ در مجموع ۱۸فقره قرارداد عاملیت اعطای تسهیلات ارزی به مبلغ ۱۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون دلار برای استفاده متقاضیان واجد شرایط از منابع ارزی اختصاص یافت که در این میان بیش‌ترین مبلغ قرارداد به بانک صنعت و معدن با ۳ هزار میلیون دلار اختصاص دارد و بانک پاسارگاد و ملت به ترتیب با ۱۵۰۰ و ۱۲۰۰ میلیون دلار در رتبه‌های بعدی اعطای تسهیلات ارزی قرار دارند.

گفتنی است در چند سال اخیر، بانک صنعت و معدن با تأمین مالی طرح‌های بزرگ و زیرساختی توسعه‌ای نقش بسیار مهمی را در توسعه صنعتی و اشتغال پایدار در کشور داشته است.