۲۴۴۴ مناقصه – شرکت نفت فلات قاره ایران – تامین و راهبری وسایط نقلیه سبک و عمومی

آگهی ارزیابی کیفی مناقصه یک مرحله‌ای شماره ۰۳۶/۹۷/ا ت   تامین و راهبری وسایط نقلیه سبک و عمومی در منطقه سیری شماره مجوز: ۱۳۹۷٫۱۲۸۲ نوبت دوم شرکت نفت فلات قاره ایران در نظر دارد انجام خدمات فوق‌الذکر را طبق شرح کار تدوین شده پس از ارزیابی کیفی از طریق مناقصه به مدت «دو سال» به پیمانکار واجد […]

آگهی ارزیابی کیفی مناقصه یک مرحله‌ای شماره ۰۳۶/۹۷/ا ت  

تامین و راهبری وسایط نقلیه سبک و عمومی در منطقه سیری

شماره مجوز: ۱۳۹۷٫۱۲۸۲

نوبت دوم

شرکت نفت فلات قاره ایران در نظر دارد انجام خدمات فوق‌الذکر را طبق شرح کار تدوین شده پس از ارزیابی کیفی از طریق مناقصه به مدت «دو سال» به پیمانکار واجد شرایط و ذیصلاح واگذار نماید:

الف) خدمات مورد نیاز:

تامین و راهبری وسایط نقلیه سبک و عمومی

ب) محل انجام خدمات:‌

شرکت نفت فلات قاره در جزیره سیری

ج) مدت خدمات مورد نیاز:

دو سال

د) شرایط متقاضی:

۱٫ توانایی ارائه ضمانت‌نامه «شرکت در فرایند ارجاع کار» به مبلغ ۲٫۹۸۶٫۰۰۰٫۰۰۰ (دو میلیارد و نهصد و هشتاد و شش میلیون) ریال و انجام تعهدات قراردادی طبق ضوابط کارفرما در صورت برنده شدن.

۲٫ توانایی ارائه «ضمانت‌نامه انجام تعهدات» به میزان ۱۰ % مبلغ کل قرارداد و نیز کسر ۱۰ % از هر یک از پرداخت‌های قراردادی جهت تضمین حسن انجام کار.

۳٫ داشتن گواهی تایید صلاحیت از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان برای دریافت اسناد ارزیابی الزامیست.

ﻫ: سایر شرایط:

۱-به تقاضاهای مشروط و مبهم و ناقص و یا مغایر با شرایط مندرج در این آگهی و تقاضاهایی که بعد از مهلت مقرر دریافت گردد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۲-شرکت نفت فلات قاره ایران در رد یا قبول هر یک یا تمام پیشنهادات در چارچوب قانون برگزاری مناقصات مختار خواهد بود.

متقاضیان واجد صلاحیتی که دارای شرایط به شرح فوق بوده و آمادگی جهت انجام خدمات را دارا می‌باشند می‌توانند ظرف مدت ده روز از تاریخ آگهی نوبت دوم جهت دریافت اسناد ارزیابی به همراه مدارک مشروحه ذیل حضوراً به نشانی:‌ تهران، خیابان ولی عصر، بالاتر از مسجد بلال، نرسیده به تقاطع شهید مدرس، خیابان تورج، خیابان خاکزاد، شماره ۱۲، شرکت نفت فلات قاره ایران، طبقه پنجم، امور قراردادها مراجعه نمایند.

۱-اساسنامه شرکت (تصویر صفحه اول اساسنامه که موضوع شرکت در آن ذکر شده باشد)

۲-معرفی‌نامه معتبر شرکت متقاضی جهت دریافت اسناد.

۳-گواهی تایید صلاحیت از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان

ضمناً می‌بایستی ظرف مدت ۱۴ روز پس از آخرین مهلت دریافت مدارک ارزیابی کیفی اطلاعات مورد درخواست به آدرس ذیل در مقابل رسید تحویل گردد. محل و زمان تحویل و گشایش پیشنهادها در اسناد مناقصه قید می‌گردد.

نشانی: تهران- خیابان ولیعصر، بالاتر از مسجد بلال، نرسیده به تقاطع شهید مدرس، خیابان تورج، خیابان خاکزاد، شماره ۱۲، شرکت نفت فلات قاره ایران، طبقه پنجم، امور قراردادها، تلفن: ۲۳۹۴۲۵۱۱

تبصره:‌ متقاضیان می‌توانند جهت اطلاع از تاریخ دقیق تحویل پیشنهادات به کمیسیون مناقصات و نیز کسب اطلاعات بیشتر در روز آگهی نوبت دوم به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی WWW.IOOC.CO.IR مراجعه نمایند. 

روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران