ثبت ۵۰ هزار دامنه با پسوند Cloud در کم‌تر از ۳ ماه

میزان ثبت دامنه‌هایی با پسوند .cloud در کم‌تر از ۳ ماه از مرز ۵۰ هزار مورد گذشته، امری که نشانگر علاقه به راه‌اندازی سایت‌هایی متمرکز بر فن‌آوری کلود است. به گزارش فارس به نقل از وی تری، Francesco Cetraro رییس واحد عملیات ثبت .cloud اعلام کرده که در ۲۴ ساعت ابتدایی آغاز ثبت دامنه‌های .cloud […]

میزان ثبت دامنه‌هایی با پسوند .cloud در کم‌تر از ۳ ماه از مرز ۵۰ هزار مورد گذشته، امری که نشانگر علاقه به راه‌اندازی سایت‌هایی متمرکز بر فن‌آوری کلود است.

به گزارش فارس به نقل از وی تری، Francesco Cetraro رییس واحد عملیات ثبت .cloud اعلام کرده که در ۲۴ ساعت ابتدایی آغاز ثبت دامنه‌های .cloud تعداد ثبت این دامنه‌ها از مرز ۲۰ هزار مورد گذشته است.

این دامنه‌ها برای ارایه خدمات کلود یا تخصیص فضای مورد نیاز برای ارایه این خدمات کاربرد دارند. انتظار می‌رود در آینده هم تعداد بیش‌تری از صاحبان مشاغل برای دراختیار گرفتن این نوع دامنه‌ها اقدام کنند تا بر حضور خود در این عرصه تأکید کنند.

در حالی که علاقه به این خدمات در گذشته محدود به برخی شرکت‌های خاص بود، امروزه شرکت‌های مختلف در ۵ قاره جهان به ارایه خدمات کلود علاقه دارند.

 

ثبت دامنه‌های کلود توسط شرکت ثبت میزبانی Aruba صورت می‌گیرد که به ۱۴۰ کشور جهان خدمات ثبت دامنه ارایه می‌دهد. Aruba حتی از کشورهایی مانند بلاروس و زیمباوه هم برای ثبت دامنه کلود درخواست‌هایی داشته است.