۲۴۴۶ مناقصه – دانشگاه علوم پزشکی گیلان – تکمیل ساختمان مرکز بهداشتی درمانی رشتیان رشت

مناقصه عمومی یک مرحله‌ای نوبت دوم دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نظر دارد تکمیل ساختمان مرکز بهداشتی درمانی رشتیان رشت را با مبلغ برآورد ۳۲٫۵۷۷٫۵۷۱٫۴۳۸ریال ( نیاز به رتبه ۵ ابنیه و تاسیسات ) به یکی از شرکت‌های واجد صلاحیت ( نیاز به رتبه ۵ ابنیه و تاسیسات) از طریق مناقصه عمومی یک مرحله‌ای واگذار نماید. […]

مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

نوبت دوم

دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نظر دارد تکمیل ساختمان مرکز بهداشتی درمانی رشتیان رشت را با مبلغ برآورد ۳۲٫۵۷۷٫۵۷۱٫۴۳۸ریال ( نیاز به رتبه ۵ ابنیه و تاسیسات ) به یکی از شرکت‌های واجد صلاحیت ( نیاز به رتبه ۵ ابنیه و تاسیسات) از طریق مناقصه عمومی یک مرحله‌ای واگذار نماید.

پیمانکاران واجد صلاحیت (مدیران عامل شرکت‌ها و یا نمایندگان آنان) می‌توانند ضمن مطالعه دقیق و کامل شرایط اعلامی، پس از واریز مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ریال به حساب شماره ۲۱۷۸۳۸۴۴۴۰۰۰۶ بانک ملی به نام درآمد دانشگاه علوم پزشکی گیلان، جهت دریافت اسناد با ارائه درخواست کتبی (الزاما) و مهر شرکت به همراه یک فقره CD مراجعه نمایند.

فروش اسناد از مورخ ۲/۴/۹۷ لغایت ۹/۴/۹۷ به مدت ۸ روز کاری و تحویل اسناد از تاریخ۱۰/۴/۹۷ لغایت پایان وقت اداری مورخ ۲۰/۴/۹۷ می‌باشد.

آدرس مراجعه :رشت  میدان فرهنگ  خیابان پرستار  روبروی شرکت داروپخش  ساختمان معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه  طبقه همکف امور قرار دادها -اتاق ۱۱۹ تحویل نمایید.

هزینه نشر آگهی بر عهده برنده مناقصه می‌باشد. 

دبیرخانه کمیسیون مناقصه و مزایده دانشگاه