۲۴۴۹ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی – رفع اتفاقات آب

آب امانت فرزندان ماست، امانتدار باشیم آگهی فراخوان مناقصه عمومی همزمان با ارزیابی کیفی (فشرده) یک مرحله‌ای خدمات نوبت دوم شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در نظر دارد نسبت به برگزاری مناقصه عمومی همزمان با ارزیابی کیفی (فشرده) یک مرحله‌ای خدمات به شرح ذیل اقدام نماید. لذا کلیه مناقصه‌گران واجد شرایط می‌توانند به دو شیوه […]

آب امانت فرزندان ماست، امانتدار باشیم

آگهی فراخوان مناقصه عمومی همزمان با ارزیابی کیفی (فشرده) یک مرحله‌ای خدمات

نوبت دوم

شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در نظر دارد نسبت به برگزاری مناقصه عمومی همزمان با ارزیابی کیفی (فشرده) یک مرحله‌ای خدمات به شرح ذیل اقدام نماید. لذا کلیه مناقصه‌گران واجد شرایط می‌توانند به دو شیوه ذیل اسناد ارزیابی و مناقصه را دریافت نمایند:‌

موضوع مناقصه

مبلغ برآورد اولیه (ریال)

مدت اجرا (ماه)

رشته

قیمت اسناد (ریال)

محل تامین اعتبار

رفع اتفاقات آب، بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبرسانی و  انجام خدمات مشترکین شهرهای گوشچی، سرو و سیلوانا

۴٫۴۴۸٫۷۲۵٫۰۰۰

۲۴

پایه ۵ آب و بالاتر

۵۰۰٫۰۰۰

 

جاری

 

پیمانکار موظف است ظرف حداکثر چهار ماه از تاریخ ابلاغ قرارداد نسبت به اخذ گواهینامه صلاحیت بهره برداری از شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اقدام نماید.

۱) از تاریخ ۰۴/۰۴/۱۳۹۷ لغایت ۱۱/۰۴/۱۳۹۷ با ارائه معرفی‌نامه کتبی و رسید واریز مبلغ مندرج در جدول فوق به حساب جاری سیبا شماره ۰۱۰۵۷۱۹۷۷۴۰۰۵ نزد بانک ملی، اسناد ارزیابی کیفی را از نشانی: ارومیه چهارراه مخابرات شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی دفتر قراردادها اخذ و پس از تکمیل عودت نمایند. و برای کسب اطلاعات بیشتر در ارومیه با شماره ۰۴۴۳۱۹۴۵۳۷۱ (دفتر قراردادها) تماس حاصل فرمایند.  

۲) واریز مبلغ مندرج در جدول فوق به حساب جاری سیبا شماره ۰۱۰۵۷۱۹۷۷۴۰۰۵ نزد بانک ملی و دریافت اسناد ارزیابی در بازه زمانی تعیین شده در بند یک از پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات به آدرس http://iets.mporg.ir

با توجه به احتمال نیاز به مکاتبات و یا اصلاحیه‌های بعدی در خصوص اسناد مناقصه و غیره الزامی است مناقصه‌گر به هنگام دریافت اسناد از سایت اینترنتی نسبت به ثبت مشخصات مورد نیاز: ۱- عنوان مناقصه ۲-نام شرکت ۳- مدیرعامل ۴-پست الکترونیکی ۵- شماره تلفن، فکس، همراه ۶- آدرس، در سایت اقدام و فیش واریزی از بابت خرید اسناد را حداکثر تا ۴۸ ساعت پس از پایان زمان فروش اعلام شده با درج مشخصات بالا بر روی فیش به مسئول مناقصه تحویل و یا به شماره ۰۴۴۳۱۹۴۵۳۷۶ فکس نمایند.

بدیهی است در صورت عدم اطلاع رسانی به کارفرما و همچنین عدم تحویل فیش امکان مکاتبه با مناقصه‌گر مقدور نبوده و مسئولیت ناشی از عدم دریافت اصلاحیه‌های احتمالی اسناد به عهده مناقصه‌گر خواهد بود. همچنین فیش‌های واریزی خارج از بازه زمانی تعیین شده، قابل قبول نبوده و در لیست مناقصه‌گران قرار نخواهد گرفت.

آخرین مهلت تسلیم پیشنهادها ساعت ۹:۰۰ صبح مورخ ۲۶/۰۴/۱۳۹۷ محل ارومیه، چهارراه مخابرات، شرکت آب و فاضلاب آذربایجانغربی دفتر قراردادها می‌باشد.

گشایش پاکات قیمت پیشنهادی مناقصه‌گرانی که امتیاز ارزیابی کیفی را کسب نموده‌اند در راس ساعت ۱۱:۰۰ صبح مورخ ۲۶/۰۴/۹۷ خواهد بود.

لازم بذکر است با توجه به برگزاری مناقصه بروش فشرده لازم است اسناد و مدارک ارزیابی کیفی در پاکت لاک و مهر شده مجزا از پاکت مناقصه لاک و مهر شده حاوی پاکات الف و ب و ج تحویل دفتر قراردادها گردد.  

هزینه چاپ آگهی به عهده برنده مناقصه می‌باشد.

انتشار نوبت اول:‌ ۰۴/۰۴/۱۳۹۷

انتشار نوبت دوم:‌ ۰۶/۰۴/۱۳۹۷ 

شرکت آب و فاضلاب آذربایجانغربی (سهامی خاص)