توجه به بنگاه‌های کوچک و اصناف برای داشتن اقتصاد سالم

رییس اتاق اصناف یزد مطرح‌ کرد توجه به بنگاه‌های کوچک و اصناف برای داشتن اقتصاد سالم رییس اتاق اصناف یزد گفت: رونق تجارت به معنای تقویت تولید ضرورت اصلی اقتصاد کشور است. مهدی باغستانی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران اظهارکرد: نامگذاری اول تیرماه به عنوان روز ملی اصناف خود گویای اهمیت و […]

رییس اتاق اصناف یزد مطرح‌ کرد

توجه به بنگاه‌های کوچک و اصناف برای داشتن اقتصاد سالم

رییس اتاق اصناف یزد گفت: رونق تجارت به معنای تقویت تولید ضرورت اصلی اقتصاد کشور است.

مهدی باغستانی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران اظهارکرد: نامگذاری اول تیرماه به عنوان روز ملی اصناف خود گویای اهمیت و جایگاه ویژه و دیدگاه خاص نظام جمهوری اسلامی به این قشر بزرگ از جامعه است.

وی تصریح‌کرد: بی‌شک اصناف و بازاریان به عنوان بخش عظیمی از مردم با برخورداری از روحیه مذهبی و دین‌مداری‌، نقش مؤثر خود را در برهه‌های مختلف تاریخ کشور به خصوص در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و تداوم این نهضت و انقلاب الهی نشان داده و به اثبات رسانده‌اند.

باغستانی اظهارکرد: برای داشتن اقتصادی سالم و پویا، باید به مجموعه بنگاه‌های کوچک و اصناف کشور به ویژه صنوف تولیدی توجه بیش‌تری شود و می‌توان به همت همه کسبه و بازاریان و همراهی متصدیان امر با یک برنامه‌ریزی اصولی‌و مدون، از پتانسیل عظیم این قشر عظیم استفاده شود و از آن برای بهبود فضای کسب‌وکار و اشتغال استفاده بهینه نماییم.

رییس اتاق اصناف یزد با تأکید بر این‌که رونق تجارت به معنای تقویت تولید افزود: حمایت از کالای ایرانی با تکیه بر توان و تخصص صاحبان صنوف و حمایت دولت شاهد رونق تجارت، منافع اقتصادی و تقویت واحدهای تولیدی، توزیعی ‌و خدماتی باشیم تا بتوانیم گامی بلند در مسیر مهم اقتصاد مقاومتی‌ برداریم.