بالا بودن مالیات‌ها باعث شده تجار هیچ‌گونه صادراتی را به نام خودشان ثبت نکنند

رییس اتاق ایلام بالا بودن مالیات‌ها باعث شده تجار هیچ‌گونه صادراتی را به نام خودشان ثبت نکنند رییس اتاق ایلام معتقد است بالا بودن مالیات‌ها و ریسک ناشی از صادرات باعث شده اخیراً تجار هیچ‌گونه صادراتی را به نام خودشان ثبت نکرده و این عامل باعث کاهش صادرات می‌شود. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از […]

رییس اتاق ایلام

بالا بودن مالیات‌ها باعث شده تجار هیچ‌گونه صادراتی را به نام خودشان ثبت نکنند

رییس اتاق ایلام معتقد است بالا بودن مالیات‌ها و ریسک ناشی از صادرات باعث شده اخیراً تجار هیچ‌گونه صادراتی را به نام خودشان ثبت نکرده و این عامل باعث کاهش صادرات می‌شود.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از پایگاه خبری اتاق ایران شعبان فروتن اظهارکرد: همه ما معتقدیم یکی از درآمدهای پایدار که در بیش‌تر جوامع و دولت‌‌‌ها در تأمین بودجه و هزینه‌های عمومی بسیار مؤثر است، بحث مالیات است.

وی ادامه‌داد: تجار و بازرگانان با صادرات غیرنفتی نقش مؤثری در رونق اقتصادی، ارزآوری و بهبود فضای کسب‌ و کار ایجاد می‌کنند. بالا بودن ریسک ناشی از صادرات و همچنین بالا بودن مالیات‌ها باعث شده اخیراً تجار هیچ‌گونه صادراتی را به نام خودشان ثبت نکرده و این عامل باعث کاهش صادرات می‌شود.

فروتن با اشاره به معافیت مالیاتی صادرات گفت: مهم‌ترین درخواست ما این است که تجار مشمول معافیت صددرصدی شوند. امیدواریم با مساعدت امور مالیاتی مشکل تجار در این حوزه مرتفع شود.