میزبانی از بازدیدکنندگان در نمایشگاه حمل و نقل ریلی

  شرکت حمل و نقل ریلی رجا پذیرای مهمانان و بازدیدکنندگان از چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و تجهیزات وابسته است. به گزارش مناقصه‌مزایده مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت رجا با اعلام این خبر افزود: این شرکت علاوه بر ایجاد غرفه در سالن‌های ۱۰ و ۱۱ نمایشگاه بین‌المللی تهران، دو […]

 

شرکت حمل و نقل ریلی رجا پذیرای مهمانان و بازدیدکنندگان از چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و تجهیزات وابسته است.

به گزارش مناقصه‌مزایده مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت رجا با اعلام این خبر افزود: این شرکت علاوه بر ایجاد غرفه در سالن‌های ۱۰ و ۱۱ نمایشگاه بین‌المللی تهران، دو واگن رستوران و سبز ویژه را برای بازدید عموم در این نمایشگاه مستقر خواهد کرد.

رمضان قلی‌نژاد گفت: شرکت رجا در نمایشگاه مذکور علاوه بر رونمایی از لوگوی جدید رجا، با ارایه بروشور و کاتالوگ‌های مختلف به معرفی قطار‌‌ها و خدمات خود می‌پردازد.

وی خاطرنشان کرد: عرضه بلیت به صورت اینترنتی و اپلیکیشن رجا در این نمایشگاه از دیگر اقداماتی است که در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل رجا در خصوص واگن‌هایی که به این نمایشگاه منتقل می‌شود گفت: علاوه بر نمایش و معرفی خدمات در واگن سبز ویژه، یک دستگاه واگن رستوران بازسازی و طراحی شد که مجموعه‌های فرهنگی و اجتماعی می‌توانند از چنین واگن‌هایی را طی مذاکره برای استقرار در شهر‌‌ها به ویژه پارک‌ها و… برای استفاده عموم در قالب کافی‌شاپ، نمایشگاه، کتابخانه و… بهره گیرند.

 

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و تجهیزات وابسته از ساعت ۱۰ الی ۱۸ امروز یکشنبه ۲۶ لغایت چهارشنبه ۲۹ اردی‌بهشت ۹۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا و آماده بازدید مدیران، متخصصان، کارشناسان حمل و نقل ریلی و عمومی است.