۲۴۵۳ مناقصه – شرکت ملی صنایع پتروشیمی- لايروبي اسکله‌های P1 الی P7

آگهی ارزیابی کیفی مناقصه عمومی یک مرحله‏ ای (کد۵۵۷/۱۶۷/۳) شماره مجوز: ۱۳۹۷٫۱۵۲۱ نوبت اول شرکت ملی صنایع پتروشیمی در نظر دارد نسبت به انتخاب پیمانکار واجد صلاحیت جهت انجام “ لايروبي اسکله‏ های P1 الی P7 بندر پتروشیمی ماهشهر” اقدام نماید. لذا بدینوسیله از کلیه شرکت‏های معتبر دارای گواهینامه‏ ذکر شده در این فراخوان برای […]

آگهی ارزیابی کیفی مناقصه عمومی یک مرحله‏ ای (کد۵۵۷/۱۶۷/۳)

شماره مجوز: ۱۳۹۷٫۱۵۲۱

نوبت اول

شرکت ملی صنایع پتروشیمی در نظر دارد نسبت به انتخاب پیمانکار واجد صلاحیت جهت انجام “ لايروبي اسکله‏ های P1 الی P7 بندر پتروشیمی ماهشهر” اقدام نماید. لذا بدینوسیله از کلیه شرکت‏های معتبر دارای گواهینامه‏ ذکر شده در این فراخوان برای شرکت دراین مناقصه دعوت بعمل می‏آید.

۱)مناقصه‏ گزار: شرکت ملی صنایع پتروشیمی

۲)آدرس مناقصه‏ گزار: تهران خیابان شیخ بهائی شمالی پلاک ۱۴۴ ساختمان مرکزی پتروشیمی

۳)موضوع: انتخاب پیمانکار به منظور” لايروبي اسکله‏ های P1 الی P7 ” بندر پتروشیمی ماهشهر ” واقع در استان خوزستان.

۴)گواهینامه صلاحیت و زمینه تخصصی مورد نیاز: داشتن گواهینامه صلاحیت معتبر با رتبه (۵) در رشته “آب” از سازمان برنامه و بودجه ‏کشور الزامی است.

۵)روش انتخاب پیمانکار: انتخاب پیمانکار به روش مناقصه عمومی یک مرحله‏ ای همراه با ارزیابی کیفی می‌‏باشد.

۶)روش ارزیابی کیفی و حداقل امتیاز قابل قبول:

-کلیه شرکت‏ کنندگان در مناقصه پس از ارزیابی کیفی، در صورت کسب حداقل امتیاز به شرح زیر، مجاز به شرکت در مراحل بعدی فرآیند مناقصه می‏‌باشند.

o       دارندگان رتبه سه و بالاتر         حداقل ۶۰ امتیاز

o       دارندگان رتبه چهار                 حداقل ۶۵ امتیاز

o       دارندگان رتبه پنج                  حداقل ۷۰ امتیاز

-روش ارزیابی به صورت وزنی براساس امتیازات تعیین شده می‏‌باشد.

۷)مهلت و نشانی محل دریافت اسناد ارزیابی: از تاریخ درج آگهی نوبت اول لغایت پایان وقت اداری روز سه­ شنبه مورخ۱۹/۰۴/۱۳۹۷ با مراجعه به آدرس مناقصه گزار- طبقه نهم شرقی دفتر امور مهندسی تولید شماره تماس: ۸۴۹۹۲۴۸۲ – ۸۸۰۵۹۷۴۱دورنگار: ۸۸۶۰۱۲۳۶ همراه با معرفی‏نامه و کارت شناسائی معتبر.

۸)نحوه‏ی دریافت اسناد:

-متقاضیان می‏‌توانند با مراجعه حضوری به اداره کل امور مهندسی تولید مناقصه ‏گزار به آدرس فوق و ارائه معرفی‏نامه کتبی اسناد ارزیابی را دریافت نمایند. اسناد ارزیابی کیفی در تارنمای شرکت ملی صنایع پتروشیمی به آدرس www.nipc.ir نیز در دسترس و قابل دریافت می‏‌باشد.

-در صورت دریافت اسناد از طریق تارنما لازم است مراتب آمادگی خود را جهت شرکت در فرآیند ارجاع کار بطور کتبی به اداره کل امور مهندسی تولید مناقصه‏ گزار اعلام نمایید در غیر این صورت مناقصه گزار مسئولیتی در ارائه اطلاعات بعدی و تغییر احتمالی در مواعد زمانی به متقاضی نخواهد داشت.

-این آگهی در پایگاه‏ های اطلاع‏رسانی مناقصات (iets.mporg.ir) با کد فراخوان قابل رؤیت و دریافت می‏‌باشد.

۹)تاریخ، مهلت و نشانی محل تحویل اسناد: مهلت تحویل اسناد ارزیابی کیفی تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ۲۷/۰۴/۱۳۹۷ و به آدرس مناقصه‌گزار – طبقه یازدهم شرقی دفتر “کمیسیون مناقصات/معاملات” می‌‏باشد.

۱۰)مشخصات موضوع مناقصه:

-“لايروبي اسکله‏ های P1 الی P7 ” بندر پتروشیمی ماهشهر. عمق نهایی لایروبی قید شده در قرارداد و آبنگاری نهایی مبنای محاسبه و تایید دستگاه نظارت جهت تایید پایان کار می‏باشد. لایروبی اسکله‏ ها با استفاده از روش گراپ و تخلیه در بارج انجام می‏گردد. پیمانکار موظف است رسوبات و لجن‏های لایروبی شده را مطابق نظر اداره حفاظت و ایمنی دریانوردی اداره کل بنادر و کشتیرانی بندرامام خمینی (ره) و در محل تعیین شده تخلیه نماید.