آگهي مناقصه عمومي یک مرحلهاي به استناد بند الف ماده ۱۳ قانون مناقصات نوبت اول نام سازمان : دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني البرز- معاونت بهداشتی موضوع: خرید رایانه محل دريافت اوراق: دبیرخانه مرکزی دانشگاه (طبقه همکف) مهلت دريافت اوراق: به مدت ۶ روز از تاریخ ۹۵٫۰۲٫۲۹ لغایت ۹۵٫۰۳٫۰۳ مهلت قبول پيشنهادات (تحويل پاكات): به […]
آگهي مناقصه عمومي یک مرحلهاي
به استناد بند الف ماده ۱۳ قانون مناقصات
نوبت اول
نام سازمان : دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني البرز- معاونت بهداشتی
موضوع: خرید رایانه
محل دريافت اوراق: دبیرخانه مرکزی دانشگاه (طبقه همکف)
مهلت دريافت اوراق: به مدت ۶ روز از تاریخ ۹۵٫۰۲٫۲۹ لغایت ۹۵٫۰۳٫۰۳
مهلت قبول پيشنهادات (تحويل پاكات): به مدت ۹ روز كاري از تاریخ ۹۵٫۰۳٫۰۴ لغایت ۹۵٫۰۳٫۱۷
محل تحویل پاکات مناقصه دبیرخانه حراست دانشگاه (طبقه اول) میباشد.
ميزان سپرده تضمين شركت در مناقصه: مبلغ۶۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال به صورت فيش واريزي به حساب جاری ۶۹/۴۴۲۴۵۷۸۰ نزد بانک ملت شعبه مهستان کرج کد ۷/۸۸۳۷ يا ارائه ضمانتنامه بانکی بنام دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني البرز كه مدت ضمانتنامه نبايدكمتر از ۳ ماه باشد.
تذکر۱: جهت دریافت اوراق مناقصه، ارائه فیش واریزی به مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب جاری ۲۱۷۷۶۱۶۰۲۱۰۰۶ نزد بانک ملی شعبه استاد مطهری کرج کد ۲۶۴۰ به نام دانشگاه علوم پزشکی البرز و معرفینامه شرکت الزامی میباشد.
تذکر۲: در صورت دریافت تذکر یا اخطار کتبی بابت طرف قرارداد بودن با دانشگاه و واحدهای تابعه آن، متقاضی حق شرکت در مناقصه را نخواهد داشت.
پرداخت هزينه چاپ آگهيها به عهده برنده مناقصه ميباشد.
تولیدکنندگان داخلی در اولویت میباشند.
کارفرما در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مجاز و مختار میباشد.
نشاني سازمان: بلوار طالقانی شمالی – بالاتر از میدان طالقانی – شهرک اداری –ساختمان مرکزی
ساعت کاری دانشگاه از روز شنبه تا چهارشنبه، ساعت ۸ لغایت ۱۶ میباشد.
شماره تماس: ۴-۳۲۵۵۸۹۲۰-۰۲۶
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.