پیگیری مطالبات معوق بانکملی ایران در کارگروههای استانی بانکملی ایران، پرونده مطالبات معوق را در کارگروههای استانی بررسی و پیگیری میکند. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانکملی، پرونده مطالبات معوق پیچیدگیهای خاص خود را دارد، بهطوری که نمیتوان برای پیگیری و رسیدگی به آنها دستور واحدی صادر کرد. از این رو بانکملی ایران […]
پیگیری مطالبات معوق بانکملی ایران در کارگروههای استانی
بانکملی ایران، پرونده مطالبات معوق را در کارگروههای استانی بررسی و پیگیری میکند.
به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانکملی، پرونده مطالبات معوق پیچیدگیهای خاص خود را دارد، بهطوری که نمیتوان برای پیگیری و رسیدگی به آنها دستور واحدی صادر کرد.
از این رو بانکملی ایران این پروندهها را به دستههای مختلف تقسیم کرده و هر کدام را بسته به شرایط و محتوای خاص خودش تحلیل و بررسی خواهد کرد.
تجربه نشان میدهد عمده مطالبات معوق مربوط به تسهیلات کلان است و در حوزه تسهیلات خرد، عمدتاً مشتریان خوشحساب هستند.
بانکملی ایران معتقد است تولیدکنندگانی که با دریافت تسهیلات کلان، شغل ایجاد کرده و به رونق اقتصاد داخلی کمک میکنند اما به دلیل شرایط خاص در بازگرداندن بدهی بانک با مشکل مواجه شدهاند، باید از حداکثر همراهی و مساعدت برخوردار شوند.
در نقطه مقابل، کسانی که تسهیلات بانکی را دریافت کرده و بدون دلیل موجه از بازپرداخت اقساط آن به بانک خودداری میکنند، باید با استفاده از همه ظرفیتهای قانونی، منابع بانک را که در واقع منابع مردمی است، بازگردانند.
کارگروههای استانی بانکملی ایران با تشکیل جلسات مستمر، موضوع تسهیلات پرداختی را که به هر نوع با تأخیر در وصول مواجه و یا به سرفصل معوقات منتقل شدهاند پیگیری و حسب مورد درباره آنها تصمیمگیری خواهند کرد.
تمرکززدایی از رسیدگی به این پروندهها در ستادمرکزی و بررسی آنها در استانها، ضمن افزایش سرعت و دقت کار، نتیجهگیری درباره آنها را مطمئنتر خواهد کرد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.