زمانی که مناقصهگزار اسناد مناقصه را آماده میکند باید نیاز خود را بشناسد و از راهحلهایی که برای تأمین نیاز وی وجود دارد، مطلع شده باشد. برای این منظور، مناقصهگزار نیاز به مشاوره با بخش خصوصی نوع تدارکات و ویژگیهای فنی قابل ذکر در اسناد مناقصه را تا حد زیادی شکل میدهد. اگر با […]
زمانی که مناقصهگزار اسناد مناقصه را آماده میکند باید نیاز خود را بشناسد و از راهحلهایی که برای تأمین نیاز وی وجود دارد، مطلع شده باشد. برای این منظور، مناقصهگزار نیاز به مشاوره با بخش خصوصی نوع تدارکات و ویژگیهای فنی قابل ذکر در اسناد مناقصه را تا حد زیادی شکل میدهد. اگر با یک یا چند تأمینکننده در فرایند تحقیق بازار مشورت شود، ممکن است دیگر تأمینکنندگان نتوانند پیشنهادهایی را برای مناقصهگزار ارسال کنند که با مشخصههای فنی موردنظر انطباق داشته باشد. این موضوع نه تنها دامنه رقابت را محدود میکند، بلکه توانایی مناقصهگزار را برای در نظر گرفتن تمامی گزینههای ممکن محدود میکند و از اینرو، فرصت کسب بیشترین ارزش یک در برابر وجوه عمومی را محدود میکند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.