۲۴۵۹ مناقصه – شركت ملی پالايش و پخش فرآورده‌­های نفتی ايران- واگذاری خدمات جنبی دفتری، رانندگی و فناوری اطلاعات

فراخوان شناسايي و ارزيابي پيمانكار مناقصه عمومي يك مرحله‌اي خدمات جنبي دفتري ، رانندگي و فناوري اطلاعات کد فراخوان : ۳۱۶۸۲۵۴- شماره مجوز: ۱۳۹۷٫۱۶۵۹ نوبت اول  شركت ملي پالايش و پخش فرآورده‌­هاي نفتي ايران در نظر دارد ارائه خدمات جنبي دفتري ، رانندگي و فناوري اطلاعات اين شركت را طبق شرايط و مدارك مربوطه از طريق برگزاري […]

فراخوان شناسايي و ارزيابي پيمانكار

مناقصه عمومي يك مرحله‌اي خدمات جنبي دفتري ، رانندگي و فناوري اطلاعات

کد فراخوان : ۳۱۶۸۲۵۴- شماره مجوز: ۱۳۹۷٫۱۶۵۹

نوبت اول 

شركت ملي پالايش و پخش فرآورده‌­هاي نفتي ايران در نظر دارد ارائه خدمات جنبي دفتري ، رانندگي و فناوري اطلاعات اين شركت را طبق شرايط و مدارك مربوطه از طريق برگزاري مناقصه عمومي به صورت يك مرحله اي به شركت­هاي ذيصلاح و واجد شرايط واگذار نمايد. از متقاضياني كه داراي شرايط ذيل مي باشند، درخواست مي‌گردد تا پايان وقت اداري روز چهارشنبه مورخ ۲۷/۴/۱۳۹۷ ضمن به همراه داشتن درخواست كتبي شركت در مناقصه و معرفي نامه نماينده شركت، جهت دريافت اسناد ارزيابي كيفي به نشانيخيابان استاد نجات اللهي، خيابان ورشو، ساختمان غدير،  طبقه دوم اتاق ۲۵۹مراجعه نموده و اسناد و مدارك درخواستي را تا پايان وقت اداري روز چهارشنبه مورخ ۱۰/۰۵/۱۳۹۷ تكميل و به نشاني ياد شده مسترد نمايند . ضمناً شماره  تلفن ۸۸۹۲۷۱۱۵ براي پاسخگويي به متقاضيان اعلام مي گردد.

 

الف- شرايط مناقصه‌گران

۱-داشتن شخصيت حقوقي مستقل                                              ۲- داشتن تجهيزات و امكانات و تخصص لازم و توانايي انجام كار مطابق استانداردهاي رايج در صنعت نفت

۳-داشتن توانايي مالي و فني كافي جهت اجراي موضوع پيمان                         ۴- ارائه آگهي تاسيس و آگهي آخرين تغييرات

۵-ارائه شناسنامه مالي و شماره اقتصادي                                              ۶- انطباق موضوع مناقصه با موضوع فعاليت شركت مندرج در اساسنامه

۷-ارائه آگهي تاسيس و آگهي آخرين تغييرات

ب- شرايط و مشخصات كار و شركت در مناقصه

۱-مدت اجراي قرارداد يكسال شمسي ميباشد.     

۲-برآورد اوليه اجراي كار ۶۱٫۰۱۲٫۹۱۷٫۱۸۵ ريال ( بدون احتساب ۹ درصد ماليات بر ارزش افزوده)

۳-مبلغ تضمين شركت در فرايند ارجاع كار: ۲٫۷۲۱٫۰۰۰٫۰۰۰ريال ( به صورت نقدي يا ضمانت نامه بانكي)

۴-زمان  و محل دريافت اسناد مناقصه: پايان وقت اداري روز دوشنبه مورخ ۲۲/۵/۱۳۹۷در آدرس : خيابان استاد نجات الهي، خيابان ورشو، ساختمان غدير، طبقه دوم اتاق ۲۵۹ واحد امورپيمانها و كنترل اسناد(لازم به ذكر است هر گونه تغيير زماني طي دعوتنامه ارسالي به مناقصه‌گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي را كسب نموده‌اند اطلاع داده خواهد شد)

۵-آخرین مهلت تحويل پاكت پيشنهاد قيمت: ده روز از آخرين روز توزيع اسناد مناقصه.

۶-مدت اعتبار پيشنهادها: ۹۰ روز

۷-زمان و محل بازگشايي پاكت پيشنهاد قيمت: روز يكشنبه مورخ ۴/۶/۱۳۹۷در آدرس خيابان استاد نجات اللهي، خيابان ورشو، ساختمان غدير، پلاك ۴٫ طبقه چهارم، اتاق ۴۰۱٫ (لازم به ذكر است در صورت هر گونه تغيير زمان دقيق جلسه بازگشايي كتبا به مناقصه‌گران اطلاع داده خواهد شد. )

ج- مدارك مورد نياز

۱-ارائه صورتهاي مالي حسابرسي شده منتهي به سال مالي    

۲-ساير موارد در اسناد ارزيابي (RFQ) درج گرديده است.

پس از بررسي مدارك و اسناد ارزيابي تكميل شده واصله از سوي مناقصه‌گران و انجام ارزيابي، اسناد مناقصه بين شركتهاي واجد شرايط توزيع خواهد شد. بديهي است در صورت عدم انطباق موضوع فعاليت شركت با موضوع مناقصه و همچنين عدم رضايت كارفرما از عملكرد مناقصه‌گران، مدارك شركت مزبور مورد بررسي قرار نخواهد گرفت. ارائه مدارك و فرم‌هاي استعلام ارزيابي تكميل شده از سوي مناقصه‌گران هيچگونه حقي را جهت متقاضيات براي شركت در مناقصه ايجاد نخواهد كرد.

شركت ملي پالايش و پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران 

WWW.NIORDC.IR

WWW.SHANA.IR

 

HTTP://IETS.MPORG.IR