راه‌اندازی میز خدمت حضوری در مرکز توسعه تجارت الکترونیکی

راه‌اندازی میز خدمت حضوری در مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به منظور ارایه خدمات به موقع، سریع ‌و آسان به ارباب رجوع، میز خدمت حضوری در مرکز توسعه تجارت الکترونیکی راه‌اندازی شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، در پی بخشنامه ابلاغی مقام محترم ریاست جمهوری در خصوص جلوگیری از تضییع […]

راه‌اندازی میز خدمت حضوری در مرکز توسعه تجارت الکترونیکی

به منظور ارایه خدمات به موقع، سریع ‌و آسان به ارباب رجوع، میز خدمت حضوری در مرکز توسعه تجارت الکترونیکی راه‌اندازی شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، در پی بخشنامه ابلاغی مقام محترم ریاست جمهوری در خصوص جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، تکریم ارباب رجوع، جلوگیری از سرگردانی مردم در ساختمان‌های اداری دستگاه‌های اجرایی، پیشگیری از امکان برقراری ارتباط غیراصولی و مفسده‌آمیز با کارکنان دولت و ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد، میز خدمت حضوری مرکز توسعه تجارت الکترونیکی راه‌اندازی شد.

در حال حاضر ۲۰ خدمت در زمینه سامانه‌های تدارکات الکترونیکی دولت، جامع تجارت، نماد اعتماد الکترونیکی، مرکز دولتی صدور گواهی ریشه و مرکز صدور گواهی الکترونیکی میانی عام در حال خدمت‌رسانی هستند. با توجه به رسالت الکترونیکی بودن این مرکز، تقریباً تمام مراحل انجام کار به صورت الکترونیکی صورت می‌پذیرد و تنها در زمان احراز هویت برای ثبت‌نام یا تحویل توکن (صدور گواهی الکترونیکی) در ۴ خدمت نیاز به مراجعه حضوری می‌باشد. ضمناً میز خدمت الکترونیکی مرکز نیز به زودی راه‌اندازی می‌شود.