ثروتی:سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کم کاری می‌کند

  عضو ناظر مجلس در شورای حقوق و دستمزد با بیان این‌که دیوان محاسبات باید درمورد حقوق‌های نجومی برخی مدیران عامل بانک‌ها شفاف‌سازی کند، گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قانون خدمات کشوری را به درستی اجرا نمی‌کند. به گزارش خانه ملت، موسی‌الرضا ثروتی با بیان این‌که دولت قانون خدمات کشور را اجرا نمی‌کند، گفت: براساس […]

 

عضو ناظر مجلس در شورای حقوق و دستمزد با بیان این‌که دیوان محاسبات باید درمورد حقوق‌های نجومی برخی مدیران عامل بانک‌ها شفاف‌سازی کند، گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قانون خدمات کشوری را به درستی اجرا نمی‌کند.

به گزارش خانه ملت، موسی‌الرضا ثروتی با بیان این‌که دولت قانون خدمات کشور را اجرا نمی‌کند، گفت: براساس ماده ۷۴ قانون خدمات کشوری بالا‌‌ترین حقوق در کشور باید ۷ برابر کم‌ترین میزان حقوق باشد، که درحال حاضر پایین‌‌‌ترین میزان حقوق ۸۰۰ هزار تومان و بالا‌‌ترین آن ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان که به رؤسای ۳ قوه اختصاص می‌یابد، اما متأسفانه این قانون تنها برای ضعفا وضع شده و در مورد ثروتمندان صدق نمی‌کند.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر این‌که با اجرای قانون از ایجاد تبعیض‌های ناروا جلوگیری می‌شود، افزود: دیوان محاسبات باید حقوق‌‌ها و پاداش‌های مدیران و کارمندان شرکت‌های دولتی و بانک‌ها را شفاف‌سازی کند، تنها با شفاف‌سازی می‌توان وضعیت اقتصادی کشور را سروسامان داد.

سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قانون خدمات کشوری را به درستی اجرا نمی‌کند

ثروتی با بیان این‌که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قانون خدمات کشوری را به درستی اجرا نمی‌کند، ادامه داد: شفافیت در خصوص وضعیت مالی همه اعضای دولت باید اجرایی و تبدیل به یک قانون شود و حقوق‌های نجومی برخی مدیران موجب شکل‌گیری شکاف طبقاتی در جامعه شده و مردم نسبت به آن حساسیت پیدا کرده‌اند.

 

عضو ناظر مجلس در شورای حقوق و دستمزد، با بیان این‌که حقوق و دستمزد همیشه با چالش روبه‌رو بوده است، تصریح کرد: اگر حقوق‌های بالا را پایین بیاوریم، سر و صدای برخی آقایان در می‌آید، اما اگر حقوق کارمندان را افزایش دهیم، دولت بودجه ندارد.