۲۴۷۷ مزایده – صنایع شهدای مهام یزد- فروش تراش و سنگ محور

  آگهی مزایده عمومی (جدول ۲)   صنایع شهدای مهام یزد در نظر دارد موارد به شرح جدول ۲ را از طریق برگزاری «مزایده عمومی» به صورت کلی و یکجا به فروش برساند. ردیف شماره مزایده موضوع مزایده عمومی یکجا (جدول شماره ۲) مقدار/تعداد ۱ ۶۷-۹۶/۹۰/۵/۶۰۷۵ تراش ۱ متری چک TOS مدل ۳۲ SUI با […]

 

آگهی مزایده عمومی (جدول ۲)

 

صنایع شهدای مهام یزد در نظر دارد موارد به شرح جدول ۲ را از طریق برگزاری «مزایده عمومی» به صورت کلی و یکجا به فروش برساند.

ردیف

شماره مزایده

موضوع مزایده عمومی یکجا (جدول شماره ۲)

مقدار/تعداد

۱

۶۷-۹۶/۹۰/۵/۶۰۷۵

تراش ۱ متری چک TOS مدل ۳۲ SUI با سه نظام

۱ دستگاه

۲

تراش ۲ متری لهستان فاقد سه نظام

۱ دستگاه

۳

تراش ۳ متری FAT مدل A 63 TUR لهستان- ۲-۳ نظامه کامل

۱ دستگاه

۴

سنگ محور WOTAN آلمانی (کف و داخل تراش)

۱ دستگاه

۵

سنگ تخت مغناطیسی ABA سال ۱۹۸۶- ۵۰ * ۷۵۰ Cm

۱ دستگاه

محل بازدید اقلام مزایده، در محل صنعت (یزد- شهرک صنعتی) می‌باشد. متقاضیان جهت دریافت اسناد مناقصه یا مزایده می‌توانند تا تاریخ ۱۷/۰۵/۹۷، درخواست رسمی خود را با ذکر شماره مناقصه یا مزایده، کد اقتصادی و نام مدیرعامل، شماره تلفن و نمابر و آدرس دقیق پستی (کد پستی ۱۰ رقمی)، به شماره نمابر ۳۷۲۷۲۴۷۱-۰۳۵ ارسال نمایند. زمان تحویل پاکتهای مناقصه یا مزایده، تا ساعت ۱۴ روز شنبه مورخه ۲۷/۰۵/۹۷ می‌باشد.

*داشتن گواهینامه سمتا و یا تعهد به ارائه آن طی یک ماه از تاریخ ابلاغ برنده شدن در مناقصه الزامی می‌باشد . *مناقصه‌گزار یا مزایده‌گزار در قبول و یا رد تمام و یا هر یک از پیشنهادها مختار می‌باشد. *کلیه هزینه‌های چاپ آگهی به عهده برنده مناقصه یا مزایده می‌باشد.

تلفن جهت هماهنگی: ۴-۳۷۲۷۳۲۴۳-۰۳۵