۲۴۷۸ مناقصه – شرکت گاز استان کرمانشاه – خرید لوله پلی اتیلن

 تجدیدآگهی مناقصه ۰۷/۹۷/گ ۵۳                                                                         ( شماره مجوز: ۲۰۱۳- ۱۳۹۷ )- نوبت دوم شرکت گاز استان کرمانشاه درنظر دارد به استناد قانون مناقصات و بعد از ارزیابی کیفی مناقصه گران ، موضوع خرید اقلام موضوع مناقصه را طبق شرایط کلی ذیل و مشخصات […]

 تجدیدآگهی مناقصه ۰۷/۹۷/گ ۵۳

                                                                        ( شماره مجوز: ۲۰۱۳- ۱۳۹۷ )- نوبت دوم

شرکت گاز استان کرمانشاه درنظر دارد به استناد قانون مناقصات و بعد از ارزیابی کیفی مناقصه گران ، موضوع خرید اقلام موضوع مناقصه را طبق شرایط کلی ذیل و مشخصات مندرج دراسناد مناقصه ازطریق مناقصه عمومی به انجام برساند.

موضوع مناقصه : خرید ۳۰۰۰۰ متر لوله پلی اتیلن ۶۳ میلیمتری ۱۱ sdr  و ۳۲۰۰۰متر لوله پلی اتیلن ۹۰ میلیمتری ۱۳،۶sdr  و ۹۹۹۶ مترلوله پلی اتیلن ۱۲۵میلیمتری ۱۳،۶ sdr

انواع تضمین :

شرکت در مناقصه: مبلغ ۵۵۱٫۹۳۸٫۰۰۰ ریال ضمانت‌نامه معتبر بانکی

پیش پرداخت : معادل ۲۵ درصد مبلغ معامله

انجام تعهدات معادل ۱۰ درصد مبلغ پیشنهادی فروشنده

شرایط مناقصه گر:

داشتن شخصیت حقوقی تجربه مرتبط توانایی رعایت استانداردهای شرکت ملی گاز داشتن امکانات و نیروی متخصص به تعداد کافی توانایی تهیه و تسلیم ضمانت‌نامه داشتن صورت های مالی حسابرسی شده توسط سازمان حسابرسی و یا جامعه حسابداران رسمی

مدارک مورد نیازجهت دریافت اسنادمناقصه:

اعلام آمادگی کتبی- معرفی‌نامه تکمیل و ارائه فرم کدگذاری شرکت گاز استان کرمانشاه  ثبت نام در پایگاه ملی مناقصات و ارائه کد شرکت در پایگاه تکمیل و ارائه فرم ارزیابی کیفی شرکت گاز استان کرمانشاه جهت مناقصه ارائه شناسه ملی ارائه کداقتصادی ارائه سوابق کاری شرکت (به خصوص با مجموعه وزارت نفت)همراه تاییدیه‌های لازم گواهی‌نامه استاندارد وکیفیت سازنده  -گواهینامه نمایندگی از کمپانی سازنده (درصورت وجود)- گواهینامه از اداره بررسی منابع تحقیقات بازرگانی و پیمانکاری شرکت گاز با ذکرشماره و تاریخ تاییدیه گواهینامه ارائه گارانتی کالا با ذکر مدت

محل و زمان:

۱- مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی : تاساعت ۹ تاریخ ۱۷/۰۵/۹۷ درپایگاه اینترنتی شرکت گاز استان

۲- مهلت عودت اسناد ارزیابی کیفی : تاساعت ۹ تاریخ ۲۹/۰۵/۹۷ درمحل دبیرخانه شرکت گاز استان

۳- مهلت تحویل پاکات پیشنهاد فنی/ مالی /تضمینی: تاساعت ۹ تاریخ ۱۲/۰۶/۹۷ در دبیرخانه شرکت گاز استان

۴- زمان گشایش پاکات فنی /تضمین : ساعت ۹:۳۰ تاریخ ۱۲/۰۶/۹۷ در محل سالن جلسات شرکت گاز

۵- گشایش مالی ( دو مرحله ای ): در این مناقصات زمان بازگشایی پاکات مالی مناقصه گرانی که پیشنهاد فنی آنها پذیرفته شده است کتبا اعلام می‌گردد.

سایر توضیحات :

۱- قیمت پیشنهادی باید شامل قیمت کالا، عوارض و مالیات دولت و هزینه حمل تا انبار خریدار باشد.

۲- درج شماره و تاریخ دعوتنامه شرکت در مناقصه و شرح کالا و شماره تقاضا بر روی پاکات پیشنهادات ارسالی الزامی است.

۳- نوع بسته بندی کالا می‌بایست مطابق با مشخصات تعیین شده در قرارداد باشد.

۴- به پیشنهادات ناقص ترتیب اثر داده نمی‌شود.

۵- مناقصه گران می توانند فرم‌های کد گذاری و فرم ارزیابی کیفی را از پایگاه اینترنتی شرکت گازکرمانشاه ( www.nigc-ksh.ir دریافت دارند.

۶- برای ثبت نام در پایگاه ملی مناقصات می‌بایست به آدرس اینترنتی پایگاه ملی مناقصات ((http://iets.mporg.ir مراجعه نمایند.

۷- مدارک مناقصه بین مناقصه‌گران واجد شرایطی که به تشخیص این شرکت از بین متقاضیان انتخاب خواهند شد،(مناقصه‌گرانی که امتیاز مناسب را در ارزیابی کیفی کسب نموده باشند ) توزیع می‌گردد. بدیهی است ارائه مدارک فوق الذکر هیچگونه حقی را برای متقاضیان جهت شرکت در مناقصه ایجاد نخواهد کرد و این شرکت در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات بدون ذکر دلیل مختار می‌باشد.

متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن ۳۴۲۷۸۷۸۳- ۰۸۳ تماس حاصل فرمایند.

روابط عمومی شرکت گاز استان کرمانشاه